ילדת? לא לבד גם בביה"ח

(0)
לדרג

מחלקת יולדות חדשה בבילינסון מאפשרת לתינוק ולמלווה נבחר להישאר לצד היולדת במשך כל היממה. פרופ' ויז'ניצר: "המחלקה לאור הדרישה הגוברת". צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

עוד בנושא: הריון, לידה והגיל הרך

מחלקת יולדות חדשה נפתחה בבי"ח לנשים בבילינסון. במחלקה מתאפשר ביות מלא לפיו התינוק נמצא בטיפול אמו 24 שעות ביממה, יחד עם מלווה נוסף שיוכל להישאר לצד האם והתינוק גם במהלך הלילה, ללא תשלום. הלינה של בן הזוג או המלווה היא על כורסא רחבה הנפתחת למצב שכיבה המאפשר שנת לילה, והחדרים החדשים מיועדים לשתי יולדות כשווילון מפריד ביניהן. אחיות המחלקה ושאר אנשי הצוות נמצאים כדי להדריך ולסייע לאם הטריה, בהתאם לצרכיה.

ברכה גל, מנהלת סיעוד בבי"ח לנשים בבילינסון: "שהייה משותפת של האם, התינוק והאב כבר מרגע הלידה עונה על צרכי התינוק הראשוניים בתהליך הסתגלותו לחיים שמחוץ לרחם ומקדמת את תהליך ההתקשרות הורה-תינוק. היולדת משתחררת לביתה מצוידת במיומנויות לטיפול יומי בתינוק, ובכך מקדמת את הביטחון ההורי הראשוני".

מבית החולים מבקשים להבהיר כי האשפוז במחלקה החדשה מיועד לנשים ותינוקות בריאים בלבד ועל בסיס מקום פנוי. לאחר הלידה, התינוק ייבדק על ידי רופא ילדים ויועבר לחדר אמו בסיום הבדיקות.

פרופ' ארנון ויז'ניצר, מנהל בי"ח לנשים בבילינסון: "החלטנו לפתוח מחלקה ייעודית ליולדות המבקשות ביות מלא לאור דרישה גוברת של נשים שרוצות את התינוק לצדן מהשעות הראשונות לחייו ועד השחרור מביה"ח. אנו שמחים לאפשר לנשים ולמלוויהן שבוחרות להיות קרובות לתינוקן סביב השעון, לעשות זאת בתנאים הטובים והנוחים ביותר".

בואו לדבר על זה בפורום חרדות מהריון ומלידה - תמיכה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום