טיפולים צמחיים בחולי סרטן

(9)
לדרג

הרפואה המערבית מציעה מגוון טיפולים כנגד הסרטן. לצד הטיפולים האלה, ניתן לבחון שימוש בצמחי מרפא סיניים שנבדקו מדעית במסגרת בית חולים - והוכחו כיעילים

מאת: ד"ר לי הונג פן

חולי סרטן רבים מוצאים את עצמם מגיעים בשלב מסוים של מחלתם לכביש ללא מוצא. בסוגי סרטן נפוצים, השפעתן של התרופות הכימותרפיות והביולוגיות וכן של ההקרנות - לא תמיד מצליחה לנצח את המחלה ולמגר אותה. בנוסף, לטיפולים אלה יש תופעות לוואי קשות המשפיעות על איכות החיים, לעתים אפילו יותר מהסרטן עצמו.

מחקר חדשני אודות מחלת הסרטן מוכיח כי צמחי מרפא סיניים מגבירים את פעילות התאים האנטי סרטניים בגוף ומונעים את התפשטות תאי המחלה הסרטניים. צמחי מרפא סיניים עשויים לטפל במחלות כרוניות נוספות, כגון אסתמה. כך נוצרה פורמולת צמחים סיניים, המצליחה לחזק את הגוף החולה בסרטן ולשפר את איכות חייהם של החולים.

היכן טמון עיקר כוחם של הצמחים בטיפול ובמיגור תאים סרטניים?

עיקר כוחם של הצמחים, בטיפול במחלות סרטניות, נובע מכך שהטיפול הצמחי מוביל לשיפור המערכת החיסונית של המטופל, לדיכוי תאים סרטניים, לשיפור זרימת הדם ולמניעת התפשטות הגידולים הסרטניים בגוף. יתר על כן: יעילות הפורמולות הצמחיות בחיזוק הגוף מוכחות כמסייעות יותר מאשר טיפולים קונבנציונליים ותרופות אחרות. כמו כן הפורמולות משפרות את איכות השינה והתיאבון, משככות כאבים ולחצים ומשפרות תפקודי כבד וכליות.

באיזה סוגי סרטן נמצאו הטיפולים הצמחיים כיעילים ביותר?

הטיפול בצמחים יעיל לטיפול בכל סוגי הסרטן, אך יעיל בפרט במקרים של סרטן ריאות, שחלות, שד, דם וערמונית.

האם הטיפול הטבעי בצמחים כנגד סרטן ניתן לחולים בשילוב עם הטיפולים הקונבנציונליים, נוסח כימותרפיה - או רק באופן בלעדי?

על פי רוב, הטיפול בצמחים ניתן בשילוב עם טיפולים קונבנציונליים. למעשה, הצמחים - בנוסף להיותם ממגרים תאים סרטניים - שומרים על מערכת החיסון של האדם המטופל יציבה וחזקה - ועל ידי כך מונעים את תופעות הלוואי הנלוות לטיפולים הקונבנציונליים השונים.

כיצד פועלות הפורמולות הצמחיות על הגוף? האם יש להן תופעות לוואי?

הטיפול בפורמולות צמחי המרפא, בניגוד לטיפול הקונבנציונלי, אינו כרוך בתופעות לוואי, אלא להפך. הפורמולות הצמחיות מחזקות את הגוף - ולא מזיקות לו.

האם ניתן לקבל את הטיפול הצמחי גם במסגרת בתי החולים בישראל, או רק באופן פרטי?

המחקר ליעילות השימוש בצמחי המרפא לטיפול בחולי סרטן נערך בבית החולים תל השומר, אך השימוש בפורמולות נעשה באופן פרטי - ולא ניתן בבית חולים. תוצאות המחקר הראו כי הפורמולות מדכאות את גדילת הגידולים ואף הורגות תאים סרטניים בכ-82.5% .

האם הטיפול הצמחי מאושר לשימוש בישראל?

הטיפול בפורמולות צמחי המרפא מאושר לשימוש בארץ. עבור כל צמח שאנו מייבאים מסין, אנחנו מקבלים את אישור משרד הבריאות. ישנם צמחים מסוימים שאינם מאושרים לשימוש בארץ, מסיבות אלה ואחרות - ולכן בצמחים אלה אנחנו לא עושים שימוש בפורמולות שלנו.

כיצד נוטלים את הפורמולה? למשך כמה זמן?

את הפורמולות ניתן לקחת בצורה של קפסולות או אבקה, כשהטיפול המומלץ הוא שימוש יום יומי למשך תקופה של חמש שנים. מעבר לכך שהפורמולות פועלות למיגור תאים סרטנים, השימוש לטווח ארוך בטיפולים אלה מונע התפשטות וחזרה של תאים סרטניים לגוף.

ד"ר לי הונג פן היא רופאה אונקולוגית ופרופ' לרפואה סינית מסורתית.

בואו לדבר על זה בפורום טיפולים משלימים לסרטן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום