נערכים למכון MRI חדש בזיו

(0)
לדרג

ציוד רב התקבל השבוע במכון MRI, שהוקם בהשקעה של 13 מיליון שקלים; מנהל המרכז הרפואי זיו: "תושבי הגליל ורמת הגולן בקרוב לא יצטרכו לנסוע רחוק". צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

במרכז הרפואי זיו קלטו השבוע את הציוד הייעודי עבור מכון MRI החדש. בניית המכון הסתיימה בשבועות האחרונים ובכך התאפשר המעבר לשלב ב' של הקמת המכון, התקנת המכשור והציוד הדרוש להפעלת המכון ולחנוכתו הצפויה בסוף חודש יולי במעמד סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן.

הקמת המכון היא סמן דרך בשיפור יכולות המרכז הרפואי זיו בהענקת שירותי רפואה מתקדמים לתושבי האזור. המכון הוקם תוך מאמצים רבים ובעלות של כ-13 מיליון שקלים שהתקבלו מתרומות.

כוח אדם להפעלת המכון נקלט זה מכבר במרכז הרפואי בראשות מנהל המכון ד"ר סאהר סרור, אשר יחד עם צוות מכון הרנטגן והצוות היעודי ל-MRI ליוו את הקמת המכון מתחילת דרכו.

ד"ר סלמאן זרקא, מנהל מרכז רפואי זיו מקווה כי פתיחתו של מכון MRI תקצר את התורים לממתינים ותמנע מהם את הטרחה הכרוכה בנסיעה למרחקים ארוכים; "עד עתה נאלצו המטופלים לנסוע למרכזים רפואיים אחרים כדי לעבור את הבדיקה. בקרוב מאוד יוכלו לקבל שירות חיוני זה אצלנו במרכז הרפואי זיו. זהו נדבך נוסף בשיפור השירות הרפואי לתושבי הגליל ורמת הגולן והענקת מכלול שירותי הבריאות החיוניים סמוך למקום מגוריהם".

בואו לדבר על זה בפורום מכשור רפואי.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום