יו"ר חדש לוועדת הרווחה והבריאות

(0)
לדרג

הוכרזו חברי ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת; היו"ר החדש הוא ח"כ אלי אלאלוף: "נזיז הרים. יש אנשים שסובלים ונושאים אלינו את עיניהם"

מאת: מערכת zap doctors

יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסת ה-20 הוא חתן פרס ישראל, ח"כ אלי אלאלוף (כולנו). כך החליטו אמש (ב') פה אחד חברי הוועדה החדשים בישיבה חגיגית ומיוחדת.

איוש חברי הוועדה נקבע באופן רשמי על ידי מרבית סיעות הכנסת. ואלה הם: ענת ברקו, אברהם נגוסה ונורית קורן מהליכוד, ג'מאל זחאלקה מהרשימה המשותפת, מאיר כהן מיש עתיד, יעקב מרגי מש"ס, אילן גילאון ממרצ, היו"ר אלי אלאלוף מכולנו, שני נציגים מהמחנה הציוני שטרם נמסרו שמותיהם, ונציג מיהדות התורה שטרם נמסר שמו.

כשלצידו יו"ר הכנסת, שר האוצר, חברי כנסת ומוזמנים, אמר יו"ר הוועדה החדש כי "מי היה מאמין שיבוא יום ואשב בכיסא הזה. מנער בן 18 שהדריך יתומים בקזבלנקה, הגעתי לעמוד בראש ועדת הרווחה של הכנסת בישראל. אני מתחייב להפשיל שרוולים מיד ולפצוח בעבודה קשה למען כלל תושבי מדינת ישראל, ללא יוצא מן הכלל. לא יהיו כאן מאבקים של קואליציה ואופוזיציה; נתאחד כל סיעות הבית ונזיז הרים. יש אנשים השרויים כעת בסבל והם נושאים אלינו את עיניהם".

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין בירך את יו"ר הוועדה הנבחר: "אתה אדם ראוי ביותר. אין לי ספק שתצליח בתפקידך ונעשה הכל על מנת לסייע לך". חבר הוועדה, ח"כ מאיר כהן: "אין אחד שתוהה לגבי יכולותיך. תושבי מדינת ישראל פיללו לאדם כמוך, עם רגישות חברתית כה עזה. אני מכיר אותך למעלה מעשרים שנה ועוד אספר איך הפכת כישלונות להצלחות. נלך אחריך באש ובמים".

בואו לדבר על זה בפורום תרומת תרופות לנזקקים - בשיתוף עם עמותת "חברים לרפואה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום