הצערת עור פנים ללא ניתוח

(0)
לדרג

האם ניתן להצעיר את עור הפנים ללא ניתוח? בהחלט. תכירו את חוטי הסילואט ואת הנפלאות שיכולים לחולל הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית. מדריך התחדשות בפתח האביב

מאת: ד"ר בן יחזקאל

הצערת העור מתבצעת על ידי חומרי מילוי, כגון חומצה היאלורונית, חומצה שסופחת מים ומחזירה לעור את הגמישות שאבדה לו; או בעזרת הזרקת חומרים כמו PRP, המעודדים יצירת תאים חדשים. גם טיפולי הלייזר הם אפשרות טובה. עם זאת, חשוב לזכור שכל הטיפולים הללו מניבים תוצאות זמניות: בין חצי שנה לבין שנה וחצי. לאחר מכן, יש לפרקים לחזור על הטיפולים.

האם יש הגבלת גיל לביצוע התהליכים הללו?

אין הגבלת גיל. כמובן שאצל בחורות צעירות (מדי) אין כלל צורך בתהליך. כמו כן, אצל נשים מבוגרות אשר סובלות מצניחה מסיבית של העור, הטיפולים לא יעזרו - והן תצטרכנה טיפולים ניתוחיים. לכן, קהל היעד הן נשים מגיל 30 עד 60 שאינן סובלות מצניחה משמעותית של העור.

מהי מתיחת פנים ע"י חוטי Silhouette?

חוטי סילואט הם אמצעי נוסף להרים את עור הפנים והצוואר, אצל אלה הסובלים מצניחה בינונית של עור הפנים. מדובר בטיפול חדש, ללא צורך בחתכים, שנותן תוצאות מידיות וטבעיות. כבר לאחר כחצי שעה מסיום הטיפול, תבחינו בתוצאות. סוג טיפול זה מושלם עבור קו לסת נפול, מצח כבד והתחדשות של הלחיים - למראה תפוח וורדרד. המראה המתקבל הוא רענן וטבעי וניתן ליהנות מהבעות פנים טבעיות ללא כל הגבלה. חשוב לציין כי הרכיבים של הטיפול הם טבעיים ונספגים לחלוטין. תוצאות הטיפול נשמרות לתקופה של 12 עד 18 חודשים.

פיסול הפנים ללא ניתוח - מהו? מה יתרונותיו?

פיסול הפנים ללא ניתוח מאפשר להצעיר את עור הפנים, מבלי להשתמש בסכין מנתחים. השלב הראשון של הטיפול, הוא אבחון המטופל. לאחר מכן, במהלך הטיפול עצמו, מוזרקים חומרים שונים לאזורי הפנים, כדי להחזיר את העור לאזור המקורי בו הוא היה. ההזרקה מתבצעת בנקודות ממוקדות ומתאימות, ספציפית למטופל - והמראה שנוצר הוא טבעי ומתאים למבנה המקורי של הפנים. יתרונות בולטים של השיטה: לאחר הטיפול, אין תהליך "החלמה" וניתן להמשיך בחיי השגרה, תוך שימוש בחומרים ידידותיים אשר מכילים גם ויטמינים ומינרלים. והכי חשוב: אין צורך לחתוך את העור ולבצע תפרים.

מה ההבדל בין מילוי בחומצה היאלורונית לבין זריקות בוטוקס?

בוטוקס הוא חומר המשתק שרירים, אשר באמצעותו מחלישים את השרירים אשר גורמים לקמטי ההבעה וגורמים לקמטים להיראות עדינים יותר. לעומת זאת, חומצה היאלורונית משמשת למילוי, במקום שיש בו אובדן נפח, למשל בלחיים, לפיסול קו הלסת או קו הלחי ולמילוי קמטים או קפלים. באופן כללי, הבוטוקס משמש בטיפול בקמטים בחלק העליון של הפנים ואילו חומצה היאלורונית בחלק התחתון של הפנים.

מהו טיפול פיגמנטציה?

טיפול להסרת הפיגמנטים בשתי שיטות: טיפול כימי, כמו פילינג; או בעזרת טיפולי לייזר, טיפולים שמפחיתים (ולעתים אף מעלימים) את המלנין ואת הפיגמנטציה.

גם במזותרפיה מוחדרים חומרי הזרקה. במה היא נבדלת מן הבוטוקס?

מזותרפיה היא שיטה של החדרת חומרים המכילים חומצה היאלורונית, ויטמינים, PRP - למזודרמה: היא שכבת העור השטחית; ובכך משפרים את כמות המים בעור ומחדשים את הקולגן. כך מקנים לעור מראה צעיר וזוהר. השיטה מתבצעת על ידי הזרקה שטחית מאוד, בעזרת אקדח מיוחד, בשם PISTOR, שמקורו בצרפת.

איזה שיטות פילינג קיימות?

יש מספר סוגי פילינג - ובהם:

פילינג כימי - מסיר את שכבת העור המת, מעל השכבות החיצוניות. הטיפול עושה שימוש בחומצות וחומרים פעילים.

פילינג מכני - המסיר את שכבת העור המת, על ידי "שיוף" העור. השיוף מתבצע באמצעות מכשירים מיוחדים, תחת הרדמה.

פילינג לייזר - טיפול המתבצע תחת הרדמה מקומית וכולל הסרה של תאי העור המתים וניתוק שלהם משכבות העור העמוקות על ידי שימוש בלייזר.

איך מבצעים מילוי שפתיים?

מילוי ועיצוב שפתיים הוא הליך בו מזריקים לאזור הנדרש חומר דרך מחט דקה. את הצורה קובעים לפני התהליך - ובהתאם לציפיות הפציינט. הטיפול נערך עפ"י רוב לאחר אלחוש המקום; הטיפול עצמו אינו כואב ואינו דורש כל הליך החלמה. מדובר בטיפול פשוט יחסית עם תוצאות מידיות.

ד"ר בן יחזקאל עוסק ברפואה אסתטית.

סייעה בהכנת הכתבה: רון שגב פינקלמן, כתבת zap doctors.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת עור אסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום