דרמה רולר: שמירה על העור

(0)
לדרג
תוכן מקודם

תכירו את הדרמה רולר, מכשיר המטפל בבעיות עור שונות, מצלקות אקנה ועד סימני מתיחה. צרכנות רפואית

שירותי אסתטיקה רפואית ,מומחה לדרמטולוגיה-מחלות עור ומין
077-2306806 (מספר מקשר)

דרמה רולר הינו מכשיר הנועד לטיפול בבעיות עור שונות, כגון צלקות, קמטים וסימני מתיחה. מכשיר זה הוא למעשה מכשיר חשמלי העשוי מגלגל של מחטים עדינות מאוד, שאיתן עוברים על העור לאחר מריחת קרם אלחוש - מה שהופך את השימוש בו לחף מכאב.

כניסת המחטים אל העור גורמת לבנייה מחודשת בעור של קולגן ושל אלסטין חדשים ותקינים. חומרים אלה, המיוצרים בגופנו, הכרחיים וחשובים ביותר לשם מיצוק העור ותקינותו. את מכשיר הדרמה רולר ניתן למצוא אצל קוסמטיקאיות וכן אצל רופאי עור מומחים. השוני בין השניים נעוץ באורך של המחטים. הקוסמטיקאיות מורשות להשתמש רק במכשיר עם מחטים שהם כחמישית מהאורך לשימוש רפואי. יש גם רולר ביתי שאורכן של המחטים בו עומד על עשירית מהאורך של המכשיר הרפואי המומלץ על ידי רופאי העור. מכאן שהמכשיר הביתי וזה של הקוסמטיקאיות, ביסודו, לא מגיעים לעומק הנכון של שכבות העור, אשר יעודד ייצור מחודש של קולגן ואלסטין.


למי מתאים הטיפול במכשיר הדרמה רולר?

טיפול במכשיר הדרמה רולר מתאים בעיקר לטיפול בצלקות אקנה ולצלקות כלליות בעור. בנוסף לבנייה של הקולגן, הכניסה של המחטים לשכבות העור העמוקות שוברת את סיבי הקולגן הנוקשים והעבים שנוצרו מתחת לצלקות, אשר מושכים את העור כלפי מטה וגורמים לשקע. הטיפול במכשיר "שובר" את המקומות הלא תקינים ומשחרר את העור מנוקשותו. כאשר העור משוחרר, הוא יכול "לטפס" בחזרה למעלה אל השכבות העליונות, מה שמשפר את פני שטח הצלקת ובונה קולגן מחודש באזור המטופל.

מה משך הטיפול במכשיר הדרמה רולר?

משך הטיפול בדרמה רולר הוא בין שני טיפולים לבין ארבעה טיפולים בממוצע. בין טיפול לטיפול נדרש הפרש של חודשיים, מכיוון שבזמן זה נבנה קולגן חדש בעור. את התוצאות הראשוניות ניתן לזהות כבר לאחר חודש בלבד. ככל שיש שיפור בצלקות, ניתן להמשיך את הטיפולים אף יותר, כדי לא לוותר על שיפור אסתטי נוסף. מכשיר הדרמה רולר גורם לשיפור של בין חמישים לבין שמונים אחוזים במראה הצלקות - ומתאים לאנשים בכל הגילאים - עם כל גווני העור.

איך מתבצע הטיפול?

ראשית מחטאים את האזור המטופל באלכוהול ומורידים את שכבת השומן שעליו. לאחר מכן מכסים את העור בקרם אלחוש רפואי חזק, ולאחר המתנה של כחצי שעה מתחילים את הטיפול במכשיר. הרופא המטפל עובר באופן יסודי על האזור המטופל, בדרך כלל בפנים, בצורה עיגולית רפטטיבית, עד שנוצר אודם על העור הדומה לכוויית שמש. אודם זה עובר לאחר מספר ימים, וכבר לאחר תום הטיפול ניתן להסתיר את האזור המטופל באיפור, להיחשף לשמש, ולחזור לשגרת חיים רגילה.

מכשיר הדרמה רולר מתאים לטיפול גם בסימני מתיחה באזורים שונים בגוף, בנקבוביות גדולות בעור הפנים, בקמטים זעירים ובכתמי פיגמנטציה.

האם יש צורך לחזור על הטיפול?

במקרים של טיפול בצלקות - השיפור שהושג באמצעות מכשיר הדרמה רולר עומד בעינו - ולא נדרש לחזור על הטיפול. במקרים של טיפול בקמטים, הזדקנות העור תמיד ממשיכה, ולכן יש לחזור על הפעולה אחת לתקופה, על פי הצורך, לטובת רענון וחידוש העור.

ד"ר אוליבר קרייגר הוא מומחה ברפואת עור ומין ועוסק ברפואה אסתטית

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום