ביקורופא משיקה מרכז חדש

(0)
לדרג

בהשקעה של 3 מיליוני שקלים ובשיתוף פעולה עם בית חולים שיבא, ביקורופא פותחת מרכז טיפולים נרחב בראשון לציון, שיתן מענה כשהקופות סגורות. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

ביקורופא בשיתוף בית החולים שיבא משיקה מוקד רפואי מתקדם בראשון לציון. המוקד, הממוקם בסמוך לקניון הזהב, יציע שירותי רפואה דחופה חיוניים בהם רפואת משפחה , ילדים אורטופדיה, צילומי רנטגן ומעבדה מלאה עם תשובות במקום

המוקד, בהשקעה של כ-3 מיליוני שקלים, מיועד לתושבי ראשון לציון, חולון ובת ים בשיתוף עם בית החולים שיבא. במסגרת שיתוף הפעולה יעבדו מומחים מהמרכז הרפואי שיבא ויעניקו שירותים רפואיים ללקוחות ביקורופא ובנוסף, מומחי שיבא יעניקו ייעוץ רפואי און ליין למוקד ביקורופא. המוקד יעניק שירותי רפואה דחופה לחברי כל קופות החולים באזור, למבוטחי חברות הביטוח שבהסדר עם ביקורופא, וכן למנויים פרטיים של החברה, לתיירים, חיילים ולעובדים זרים.

שירותי המוקד כוללים מתן תרופות להמשך טיפול של 48 שעות, בדיקות דם ושתן מידיות, בדיקות א.ק.ג, בדיקת סוכר, מתן טיפול אינהלציה, טיפול תרופתי ל-24 שעות ועוד. המוקד מציע את שירותיהם של רופאי משפחה המנוסים בעבודת קהילה, רופאי ילדים מוסמכים, אורתופדים אשר יוכלו לבצע גיבוס, קיבועי שברים וכירורגיה קלה לצד אחיות מוסמכות ופרמדיקים.

אמנון כהן, מנכ"ל ביקורופא: "מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי עם בית החולים שיבא. המרפאה תפעל בשעות הערב המאוחרות לנוחיות התושבים ואני מאמין כי מבנה חדיש זה יעודד רופאים מהקהילה להפנות חולים אל המוקד".

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים שיבא: אנו שמחים להיות חלק מתוך המהפכה המציעה שירותי רפואה למי שזקוק בצורה יעילה ונוחה - כל זאת על מנת לפרוק ולהוריד את העול מחדרי המיון בבתי החולים. אנו בהחלט מאמינים ביציאה החוצה ובפיתוח מערכות רפואיות שיורידו את העול הקיים על חדרי המיון בבתי החולים ויתנו פתרון אלטרנטיבי".

בואו לדבר על זה בפורום רפוא ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום