מרפאת עיניים לילדים

(6)
לדרג

חדש ב"הלל יפה": שירותי מרפאה, טיפולים וניתוחים בעיניים לילדים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

מחלקת העיניים של המרכז הרפואי הלל יפה פתחה בחודש שעבר מרפאת עיניים ייעודית לאבחון וטיפול בילדים. היתרון החשוב: ביצוע ניתוחי עיניים בילדים - שירות הניתן בחדרה והסביבה רק ב"הלל יפה".

במסגרת מרפאת העיניים בילדים מתבצעים אבחונים וטיפולים במחלות עיניים נפוצות כגון: מחלת חוסר בשלות הרשתית (העלולה לגרום לליקויי ראייה חמור עד לעיוורון), ניתוחי פזילה לילדים ומבוגרים, ניתוחי קטרקט בילדים, טיפולים וניתוחי חסימת דרכי הדמעות, טיפול בעין עצלה, התאמת משקפיים לילדים, בדיקות להפרעת מיקוד הראייה ועוד.

"לאבחון ולטיפול במחלות עיניים בגיל המוקדם ישנה חשיבות רבה", מסביר מנהל המרפאה, "איתור מחלות וטיפול בהן, בגיל ינקות ובגיל הרך, יכול להוות את ההבדל העתידי ביכולת הבראה ממחלת עיניים או מליקוי ראייה בלתי הפיך, ובהתאם להשפיע משמעותית על איכות החיו של הילד ויכולתו לנהל חיים תקינים".

ד"ר ביאטריס טיאוסנו, מנהלת מחלקת עיניים במרכז הרפואי הלל יפה: "אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת השירותים בתחום העיניים הניתנים על ידי המחלקה. כל שכן, חשוב שהציבור ידע כי "הלל יפה" הוא כיום המקום היחיד בין נתניה לחיפה בו מתאפשרים ניתוחי עיניים בילדים".

המרפאה פתוחה בימים ב' ו-ד' בין השעות 8:00 ל- 15:00. ההגעה למרפאה היא על ידי פניה למוקד זימון תורים בטלפון: 04-6304528/458 וכרוכה בטפסי הפניה של הרופא המטפל בקהילה וכן בטופס התחייבות מהמבטח הרפואי.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת עיניים לילדים ופזילה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום