הלל יפה: מרכז למידה חדש לילדים

(0)
לדרג

אשפוז של ילד הוא תקופה קשה לכל בני המשפחה, ובבית החולים מנסים להנעים את זמנם של המטופלים הצעירים ככל הניתן, ולהשלים את חומר הלימוד שהפסידו בבית ספר. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

מחלקת הילדים של המרכז הרפואי הלל יפה התחדשה לאחרונה במרכז טכנולוגי לימודי, הפועל כחלק מהמרכז החינוכי הקיים, המציע מגוון פעילויות העשרה לרווחת הילדים המאושפזים ביניהן תרפיה באומנות ובמוזיקה, לימודי רובוטיקה ואפילו לימודי קסמים.

אשפוז ילד בבית החולים אינו דבר נעים במיוחד, להורה או לילדו. במחלקת הילדים של המרכז הרפואי הלל יפה עושים מאמץ להנעים את השהות במחלקה לילד החולה ולמשפחתו תהיה חלקה ככול הניתן.

"המטרה העיקרית של מגוון הפעילויות", מציינת עופרה אברג'יל, מנהלת המרכז החינוכי, "היא להנעים את זמנם של הילדים וכמובן אם יש צורך, להשלים פערים בלימודים. באמצעות המגוון התוכני הרחב שאנו מציעים לילדים, אנו שואפים לחזק את הילדים ולצייד אותם בכלים שיעזרו להם עם חזרתם לבית הספר ולחבריהם בקהילה".

ד"ר עדי קליין, מנהלת מחלקת ילדים, מוסיפה כי "פעילות המרכז החינוכי מסייעת גם לצוות הרפואי. זה מספר שנים אנו מקיימים ביקור רופאים בשיתוף ליצנים רפואיים לשם הפגת המתח של המאושפז הצעיר. מכאן, שפעילות הפגת מתחים נוספת אותה מספק בנאמנות המרכז החינוכי, מהווה גם היא נדבך חשוב בחיי היום-יום של המחלקה, והרחבת פעילות זו בדמות המרכז החדש למדעים היא יותר ממבורכת".

בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום