פילינג עמוק 2: להחזיר את הזוהר לעור

(0)
לדרג
תוכן מקודם

שיטת הפילינג העמוק מטפלת בהצלחה רבה בקמטים עמוקים, כתמי גיל ושמש, פיגמנטציה, מרקם עור לא אחיד, צלקות וחטטי אקנה. בואו ללמוד על החידושים האחרונים בתחום

שירותי אסתטיקה רפואית
053-9373727 (מספר מקשר)

השנים חולפות ורואים את זה על עור הפנים. כתמים ופיגמנטציה, מרקם לא אחיד,עור רפוי, נקבוביות פעורות וחטטים וכמובן קמטים כל אלו נשקפים אלינו מהמראה ומציפים אותנו בגעגועים לעור החלק והמתוח שהיה לנו פעם. החדשות הטובות הן שכיום, בניגוד לעבר, לא חייבים להתיידד עם הלוק החדש או לעבור ניתוח, אלא ניתן להיעזר בפילינג שמקלף את פגעי הזמן ומחזיר את היופי לעור.

ישנם מספר סוגי פילינג, אנו נתמקד בפילינג הכימי, כוויה מבוקרת שגורמת להתחדשות רקמת העור, וחושפת עור קורן ובריא יותר.

פילינג עמוק 2 להצערת העור  (אילוסטרציה shutterstock)
פילינג עמוק 2 להצערת העור (אילוסטרציה shutterstock)

מה ההבדל בין סוגי הפילינג השונים?

לרשותנו עומדים כיום מספר סוגי פילינג הנבדלים זה מזה בעומק החדירה לתוך העור; פילינג שטחי, נעשה בדרך כלל אצל קוסמטיקאית, מגרה את שכבת העור העליונה האפידרמיס, ומשפר את מראה העור למספר ימים. עם זאת, מרבית נזקי העור והשמש נמצאים בתוך הדרמיס, השכבה השנייה והעמוקה יותר, כך שעל מנת לשפר את מראה העור לטווח ארוך נעזרים בפילינג בינוני, המתבצע על ידי רופאים בלבד. סוג נוסף הוא פילינג בינוני פלוס פיתוח ייחודי של הפילינג הבינוני עם חדירות יותר עמוקה לעור ותוצאות טובות יותר.
שיטת פילינג עמוק היא הפרוצדורה הרפואית האפקטיבית ביותר בהצערת הפנים, פילינג החודר לשכבה רטיקולרית האמצע של הדרמיס. טיפול זה, שמבוצע על ידי מספר מצומצם של רופאים בישראל מבטיח שיפור דרמטי, טשטוש של כתמי הפיגמנטציה, קמטים עמוקים ומרקם עור לא אחיד.הפילינג העמוק הוא הטיפול המועדף עבור צלקות אקנה עמוקות, פיגמטציה וקמטים.

השדרוג: פילינג עמוק 2

אחד החידושים האחרונים בתחום הוא פילינג עמוק 2 פרי פיתוח ייחודי של ד"ר איימס בשיתוף עם בכירי הכימאים בישראל, שהדגים תוצאות קליניות מרשימות ומאריכות שנים. הפילינג כולל תמיסה ייחודית ובשל המרכיבים החדשניים בנוסחה, התמיסה חודרנית יותר מזו של הנוסחה הקלאסית ומכאן התוצאות המתקבלות טובות יותר. פילינג עמוק 2 מותח וממצק את העור על ידי גירוי סיבי קולגן ואלסטין.

זהו למעשה הפילינג האפקטיבי ביותר הקיים בשוק, בעל התוצאות היסודיות ביותר בטשטוש כתמים, החלקת קמטים וקמטוטים וצמצום ברוחב הנקבוביות. פילינג זה מתאים לטשטוש ניכר של כתמים, פיגמנטציה על רקע הורמונלי וצלקות אקנה קשות. כמו כן משמש הפילינג לטיפול בנגעים טרום סרטניים ותיקון לאחר ניתוחי פנים פלסטיים.

לא כמו הפילינג המתבצע על ידי קוסמטיקאית (אילוסטרציה shutterstock)
לא כמו הפילינג המתבצע על ידי קוסמטיקאית (אילוסטרציה shutterstock)

מה ההבדל בין פילינג עמוק 2 למתיחת פנים?

מתיחת פנים היא פעולה כירורגית, שמותחת את העור במספר נקודות בפנים, אבל הקמטים נשארים, בזמן שיש אפקט מתיחה של קו הלסת והצוואר בלבד. פילינג עמוק 2 מתבצע גם כטיפול משלים לאחר מתיחת פנים ובזמן הפרוצדורה מתבצעות לעתים פרוצדורות נוספות כגון חתך זעיר מעל הגבה למתיחה עדינה של הגבות והעפעפיים ללא ניתוח. בנוסף, ניתן לשלב את הפילינג עם הזרקות של חומרי מילוי קבועים או זמניים ובוטוקס,פילינג מיוחד לצוואר, דקולטה (מחשוף) וגב כפות הידיים.

מאיזה גיל ניתן לבצע את הטיפול של פילינג עמוק?

אין גיל שבו אפשר להתחיל, מגיעים לטיפול גם נשים וגם גברים. ההתאמה של סוג הפילינג נעשית לא לפי הגיל, אלא לפי מצב העור. גם צעירים שרוצים להיפטר מחטטי האקנה קשים ולא לסבול מהם כל החיים מגיעים לטיפול.

כיצד מתבצע הליך הפילינג העמוק?

בדרך כלל נעשית הפרוצדורה תחת טשטוש בלבד ולא בהרדמה כללית והמטופלים מעידים כי הם אינם חשים או זוכרים דבר בזמן הפרוצדורה. בתום הפרוצדורה מונחת מסכת פלסטרים רב- שכבתית המבודדת את האזור המטופל ומגנה עליו ליממה.

כליווי לפילינג הכימי מבוצע שיוף מכני כפול (בשילוב תמיסה) בעת הטיפול, וביום אחריו באזורים אנטומיים מסוימים, כך שהוא מותאם אישית לפני המטופלת. לאחר הפילינג, מתחיל בשכבת הדרמיס של העור ייצור סיבי קולגן ואלסטין האחראים למיצוק העור וגמישותו.

לא תלוי בגיל אלא במצב העור (אילוסטרציה shutterstock)
לא תלוי בגיל אלא במצב העור (אילוסטרציה shutterstock)

אחד ה"סודות" להשגת תוצאות מקסימליות הוא הכנת העור לפילינג באמצעות שימוש בקרם המכיל חומרים פעילים מאוד, הגורמים לחדירות קלה ועמוקה יותר של התמיסה לעור בזמן הפילינג.

האם הליך הפילינג כואב?

ברוב המקרים המטופלים מדווחים על אי נוחות בלבד, ללא כאבים במהלך השהיה בבית. אחת הסיבות לכך הוא מרכיב שמוסיפים לתמיסת החומר.

כמה זמן אורכת ההתאוששות?

זמן ההחלמה הראשוני בשיטת פילינג עמוק 2 קצר יותר בהשוואה לשיטות אחרות ואורך 5 ימים בלבד. המטופל משתחרר לביתו כאשר על פניו מפודרת אבקה צהבהבה שמתקשה לצורת מסכה ונשארת על העור כחמישה ימים. בתום 5 הימים מוסרת המסכה ונחשף עור אדמדם, בריא, חלק וצעיר.

לכמה זמן התוצאות נשמרות?

התוצאות נשמרות שנים על גבי שנים, כמובן בהתחשב בתהליך ההזדקנות הטבעי.

ד"ר אריק איימס הוא מומחה לרפואה אסתטית ודרמטולוגית קוסמטית

בואו לדבר על זה בפורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום