המלחמה הקרה והחמה בתאי השומן - על שיטות חדשניות

(0)
לדרג

המסת שומן באמצעות חימום? שאיבת שומן? מתיחת בטן? כל השיטות האלה עומדות לרשותכם, אבל כדאי שתכירו גם את השיטה החדשנית להמסת שומן בקור: קריוליפוליסיס. צרכנות רפואית

מאת: ~~קרין ישראלי ~~

השימוש בשיטה החדשנית של המסת שומן וצמצום היקפים בעזרת קור, שיטה הנפוצה מאוד בארצות הברית ובאירופה, צובר תאוצה גם בישראל. עוד ועוד אנשים נעזרים בה כדי להיפטר ממצבורי שומן הפוגעים בפרופורציה של הגוף. מהי שיטה זו? כיצד היא פועלת? כמה טיפולים דרושים? כמה זמן נשמרות התוצאות? ולמי זה מתאים? כל התשובות לכל השאלות - במאמר זה.

מהי המסת שומן בקור?

זוהי שיטה לצמצום היקפים אשר חושפת את תאי השומן לטמפרטורה נמוכה, בעזרת מכשיר המכונה cryo - בעל תקן אירופאי CE ומאושר על ידי משרד הבריאות. מדובר בטמפרטורה של 5 מעלות צלזיוס הגורמת לתהליך של הרס ופירוק של תאי שומן המצויים מעל השריר.

שיטה זו מכונה "קריוליפוליסיס" והיא שונה משיטות אחרות הקיימות כיום להצרת היקפים, בכך שהיא עובדת על קירור התאים, בזמן ששיטות אחרות עובדות דווקא על חימומם של תאי השומן.

מה יתרונותיו של הטיפול?

זהו טיפול יעיל במיוחד המשיג תוצאות טובות במעט טיפולים (לעתים טיפול אחד או שניים מספיקים). הטיפול מבטיח הרס של תאי שומן ללא כל פגיעה בעור או בשריר. מדובר בשיטה מאוד יעילה ולא פולשנית ולאחר הטיפול לא נדרשת כל תקופת החלמה: אין כל כאבים ותיתכן רק מעט אדמומיות. אפשר לחזור לאחר הטיפול לשגרה באופן מיידי וליהנות מתוצאות טובות.

למי מתאים הטיפול?

לכל מי שרוצה לצמצם את היקפי גופו ולהיפטר ממצבורי שומן שלא יורדים בדיאטה. הטיפול יעיל במיוחד גם לאנשים עם חוסר פרופורציה בשל מצבורי שומן בולטים. הטיפול מסייע להיפטר משומן המצוי בכמות גדולה באזורים הבאים: בטן תחתונה, מותניים, בטן עליונה, ירכיים פנימיות, זרועות ואגן ירכיים. אלה הם אזורים בהם נוטה להתרכז שומן רב.

לכמה זמן נשמרת התוצאה?

הטיפול משפיע לטווח הארוך. לוקח זמן ממושך עד שרואים לגמרי את התוצאות הסופיות. אחרי שכל השומן שקפא מתפנה מהגוף (בעזרת מערכת העיכול), הגוף מקבל את היקפיו הסופיים ונשארת תוצאה טובה למשך זמן ארוך. לאחר זמן מה, ניתן לחזור על הטיפול במידת הצורך. בחלק מהמקרים תכנית הטיפול תכלול יותר ממפגש אחד (כל מפגש אורך כשעה לערך) ואז יש להמתין שלושה שבועות בין טיפול אחד למשנהו כדי להבטיח שכל תאי השומן התנקזו מהגוף.

מהם הסיכונים בטיפול?

אין כל סיכונים. הטיפול בטוח לחלוטין.

האם הטיפול עשוי לייתר צורך בניתוח שאיבת שומן?

זה מאוד תלוי במטופל ובמטרות שהוא שואף להגשים. אם מצבורי השומן גדולים ויש גם עודפי עור, הטיפול של המסת שומן בקור יעזור באופן חלקי בלבד ולא ייתר את הצורך בניתוח. אולם אם המטרה היא הצרת היקפים והיפטרות ממצבורי שומן גדולים, הטיפול בהחלט יכול לתת פתרון מספק ולמנוע מהמטופל לעבור ניתוח.

לסיכום, ישנה דרך חדשנית להיפטר ממצבורי שומן עקשניים ולהצר היקפים: המסת שומן בקור. הטמפרטורה הנמוכה הורסת את תאי השומן שמתפנים מהגוף וכך מתאפשר לכם, תוך זמן קצר ומעט טיפולים ליהנות מהג'ינס החדשים והצרים.

קרין ישראלי היא מטפלת בשיאצו ברשת פרוסקין

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום