תוספי תזונה ברשת? נקטו זהירות

(0)
לדרג

בדירת מגורים במודיעין התגלתה כמות גדולה של בקבוקים ואבקות ללא רישיון שיועדו על פי התווית לטיפול במגוון בעיות רפואיות, כולל סרטן. במשרד הבריאות מזהירים

מאת: מערכת zap doctors

קונים תוספי תזונה ברשת? האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות מזהיר את הציבור מפני רכישה של תוספי תזונה, המיוצרים ללא פיקוח ונמכרים ברשתות האינטרנט.

בפעילות האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות בשיתוף עם משטרת מודיעין, נתפסו בדירת מגורים במודיעין כמות גדולה של בקבוקים ואבקות שיועדו על פי התווית המודבקת עליהם לטיפול במגוון בעיות רפואיות כגון טיפול בקטראקט, שיעול, דלקות בדרכי השתן, פטרת ואף סרטן. תכשירים אלו יוצרו לפי החשד בתנאים לא נאותים, בתוך דירת מגורים, ושווקו באתר אינטרנט ישראלי. לפי הודעת משרד הבריאות, צריכה של תכשירים אלו עלולה לפגוע בבריאות הצורכים אותם. יש לציין כי טיבם, יעילותם ובטיחותם של מוצרים אלה אינם מוכרים ואינם מאושרים על ידי משרד הבריאות.

משרד הבריאות שב ומזהיר את הציבור כי רכישה של תרופות ותוספי תזונה באמצעות אתרים ברשת האינטרנט טומנת בחובה סיכונים רבים, מאחר שלא ניתן לוודא את טיבם איכותם ובטיחותם של מוצרים אלו.

בכל מקרה של חשד למכירה של תכשירים רפואיים פגומים ומזויפים, ניתן לדווח למוקד "קול הבריאות"- משרד הבריאות 5400*, או לאגף לאכיפה ופיקוח משרד הבריאות בכתובת [email protected] ובטלפונים: 02-6551797, 02-6551772.

בואו לדבר על זה בפורום תוספי תזונה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום