בי"ח שניידר גם בת"א-יפו

(0)
לדרג

מומחי המרכז הרפואי לילדים ישולבו במרכזי בריאות הילד במרפאות של הכללית בקהילה באזור ת"א יפו, בת ים וחולון. המטרה הנגשת השירות ושמירה על רצף הטיפול. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

מרכז שניידר לרפואת ילדים פותח שלוחות במרכזי בריאות הילד של כללית בערים תל אביב, בת-ים וחולון, כחלק משיתוף פעולה עם מחוז ת"א-יפו של כללית. המומחים שניידר ישולבו במרכזי בריאות הילד של כללית ויעניקו שירותי אבחון וייעוץ בתחומים שונים בהם: גסטרואנטרולוגיה, נוירולוגיה, נפרולוגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון, ריאות ואורלוגיה.

שילוב מומחים מבתי חולים במרפאות הוא חלק מהמגמה העולמית של העתקת שירותים רפואיים מבתי חולים למסגרות קהילתיות בקרבת בית הלקוח, תוך שמירה על רצף הטיפול של הילד וחיזוק הקשר בין הקהילה לבית החולים.

מרכז שניידר מספק שירותי רפואת ילדים מתקדמים ומהווה מרכז מוביל בתחומים שונים ברפואת ילדים. הפעלת השלוחות במרפאות כללית תאפשר לילדים ובני נוער רבים נוספים ממחוז ת"א-יפו לקבל טיפול קרוב לבית.

שיתוף הפעולה החל בשנת 2006 עם הקמת השלוחה הראשונה של "שניידר בקהילה" בחולון, אשר מתרחבת בימים אלה לערים נוספות. בנוסף פועלת משנת 2008 שלוחת "שניידר בקהילה" באשדוד.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום