טיפולים אסתטיים: כל הדרך לחופה

(0)
לדרג

הסרת שיער, מילוי שפתיים, הבהרת כתמים ומיצוק העור הם חלק ממגוון הטיפולים שעוברות כלות רבות לפני החתונה. כך תגיעי הכי יפה שיש לערב המרגש בחייך

מאת: מומחה

כל אחת רוצה להיראות במיטבה בליל חתונתה. הפנטזיה כוללת לרוב עור חלק וקורן, גזרה חטובה, שיער מלא וחיוני, וכמובן חיוך זוהר. כדי להגיע עד כמה שיותר קרוב לתוצאה המיוחלת, רבות מהכלות מתחילות בשגרת טיפוח מיד עם סגירת תאריך החתונה, מה שאומר לפעמים אפילו שנה לפני כן.

אילו טיפולי יופי הכי פופולריים לפני החתונה?

בין הטיפולים שכלות מבצעות מככבים טיפולים להסרת שיער, טיפול פנים לריענון העור (טיפולי חמצן, טיפולים קוסמטיים), עיבוי שפתיים, טיפולי יופי (מילוי והשטחת קמטים על ידי הזרקות של בוטוקס וחומצות היאלורוניות) וטיפולים למיצוק העור וצמצום היקפים. לא רק הכלה נעזרת במכוני קוסמטיקה וטיפוח - גם האם והאחיות (שלה ושל החתן) לא מוותרות על מקצה שיפוצים ושיפורים. כולן רוצות ויכולות להיראות בערב החשוב הזה הכי טוב שאפשר, ועושות לשם כך כל מה שניתן.

טיפולים אסתטיים לכלות (אילוסטרציה)
טיפולים אסתטיים לכלות (אילוסטרציה)

למה להתאמץ כל כך? כל אלה אכן עוזרים לשיפור המראה?

בוודאי. שגרת טיפוח לפני החתונה היא חיונית וחשובה, והיא תורמת לא רק למראה אלא גם לשיפור ההרגשה. כלה מטופחת שהשלימה טיפולים לטיפוח הפנים והגוף תרגיש טוב יותר עם עצמה, וכבר ידוע לכל שההרגשה משפיעה על המראה. הכנת הגוף וטיפוח הכלה מבעוד מועד הם חלק מרכזי וחשוב בהכנות לחתונה.

כמה זמן מראש צריך להתחיל בטיפולים האלה?

תלוי בסוג הטיפול. ישנם טיפולים שחשוב להשלימם זמן רב מראש, ואילו אחרים אורכים זמן ודורשים כמה מפגשים (סדרת טיפולים), ולכן תוצאה מושלמת בערב האירוע מחייבת התחלה מוקדמת ככל הניתן. לעומת זאת, יש כמה טיפולים שחייבים לעשות ממש לפני החתונה כדי "להרוויח" את התוצאה ולהציגה לראווה באירוע.

אז מתי להתחיל איזה טיפול? כמה זמן לפני החתונה?

כשמדובר בהסרת שיער בלייזר, עפ"י רוב מדובר בסדרה של טיפולים המבוצעים בהפרשי זמן של כחודשיים בין טיפול לטיפול. לכן רצוי להתחיל בטיפולים מוקדם כלל האפשר, ולקראת האירוע כדאי לבצע את הטיפול עד שבועיים לפניו, כדי שהעור יהיה חלק ורך ביום הגדול.

בסידור גבות במריטה צריך להתחיל כחודשיים לפני האירוע. נכון שזה לוקח לכל היותר עשרים דקות, אבל עיצוב גבות הוא לא עניין שמתחיל ונגמר ברגע המפגש של הקוסמטיקאית והלקוחה. העיצוב לוקח זמן כשבטיפול הראשון יש עיצוב בפועל של הצורה הרצויה רק לאחר כחודשיים מתקבלת צורת הגבה הנחשקת. כמובן שמספר ימים לפני האירוע הגדול יש צורך בניקוי ובתיקון קל של הגבות.

טיפולים למיצוק העור וצמצום היקפים, שמטרתם לסלק את הצלוליט ולשוות לעור מראה צעיר, רענן ומהודק יותר צריכים לצאת לדרך מוקדם. על הכלה המיועדת להתחיל בסדרת טיפולים כשישה עד שמונה חודשים לפני האירוע, ולהעניק טיפול מיטבי לכל אזור (עכוז, מותניים, ירכיים).

עוד טיפול שיש להתחילו זמן רב מראש הוא טיפול להסרת כתמים. תהליך להסרת כתמים מהעור, בייחוד אם מדובר בכתמי אקנה או כתמי שמש, הוא ארוך ורב שלבי ודורש סדרת טיפולים של כמה מפגשים. כדאי להתחיל בסדרת הטיפולים 6-8 חודשים לפני האירוע. לרוב מה שמבוצע הוא סדרת טיפולים בלייזר IPL אחת לחודש, כשנדרשים בין ארבעה לחמישה טיפולים שיתרמו להבהרת הכתמים, שיפור הטקסטורה של העור וחידוש העור. גם כאן יש לבצע טיפול אחרון שבועיים לפני האירוע.

כלה שמעוניינת בעיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית צריכה לעבור את הטיפול חודש וחצי לפני החתונה.

בטיפולי פנים, שהבולטים ביניהם הם טיפולי ג'ט פיל - טיפולי חמצן שמשפרים את מרקם העור ותורמים לחיות, לחיוניות ולברק של העור - יש להתחיל חודשיים לפני החתונה, כשהטיפול האחרון יושלם יום לפני החתונה ויותיר את העור זוהר וקורן גם בערב הכי חשוב.

לסיכום, הכנה לחתונה כוללות לא רק תקליטן, אוכל ובגדים, היא כוללת גם לא מעט השקעה בטיפוח. כלה שרוצה להכין את עצמה לחתונה חייבת להתחיל בטיפולים קוסמטיים ואסתטיים כשמונה חודשים מראש, כדי לכסות את שלל האפשרויות שמציעה לה הרפואה האסתטית בדרך לערב המרגש בחייה.

סייעה בהכנת הכתבה: נגוהה שפרלינג, כתבת zap doctors

בואו לדבר על זה בפורום רפואת עור אסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום