פעוט נותח אחרי שבלע מגנט

(0)
לדרג

חלקי המשחק נתקעו וגרמו לחסימת מעיים. מומחה: המגנטים שהוצאו מגופו של הפעוט, שכיחים כיום במשחקי קופסה של ילדים. על ההורים להשגיח בעת המשחק

מאת: מערכת zap doctors

משחקים מסוכנים. פעוט מאזור הצפון נותח לאחרונה בבית חולים בני ציון בשל חסימת מעיים, לאחר שבלע חלקי משחק המכילים מגנט. מ"מ מנהל מחלקת כירורגיית ילדים במרכז הרפואי, פרופ' איגור סוחוטניק: "הורים, השגיחו על הילדים ואף להרחיק מהם צעצועים ממוגנטים שעלולים לסכן את חייהם".

"חסימת מעיים הוא מצב רפואי שבו ישנה חסימה במעי המונעת מעבר של תכולה במערכת העיכול. החסימה מובילה להצטברות של צואה, מזון ונוזלים במעיים שאינם יכולים לעבור לאורכו החוצה ולגרום בכך לנזק במעיים ולכאבים קשים", מסביר פרופ' סוחוטניק שניתח את הפעוט. לאחר הוצאת המגנטים ולאחר 5 ימי אשפוז במרכז הרפואי בני ציון, הפעוט התאושש ושוחרר לביתו במצב תקין.

"המגנטים שהוצאו מגופו של הפעוט, שכיחים כיום במשחקי קופסה של ילדים", מספר פרופ' סוחוטניק. לדבריו, המגנטים מהווים סכנה במקרה של בליעה משום שהם יוצרים לחץ על המעי. אני ממליץ להורים לאפשר לילדים לשחק במשחקים הכוללים מגנטים רק בהשגחת מבוגר, כדי למנוע הישנות של מקרים נוספים מסוג זה".

בואו לדבר על זה בפורום "בטרם" - לבטיחות ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום