זהירות, מתחזה לרופא?

(0)
לדרג

לפי משרד הבריאות, עדיאל תל אורן, לא מחזיק ברישיון לעסוק ברפואה, וייתכן שעושה שימוש בחומרים מסוכנים בעבודתו. תל אורן מכחיש את דברי משרד הבריאות

מאת: מערכת zap doctors

משרד הבריאות פרסם היום (א') הודעה לפיה אדם בשם עדיאל תל אורן אינו מורשה לעסוק ברפואה בישראל. כמו כן, נבדקים החשדות כי תל אורן מטפל במרפאתו, תוך שימוש בתכשירים שאינם מאושרים לשימוש.

משרד הבריאות מציין בהודעתו כי שימוש בתכשירים שבהם הוא עושה שימוש בעבודתו עלול לסכן את בריאות הציבור. בעקבות דיווחים שהתקבלו באגף אכיפה ופיקוח של משרד הבריאות לגבי אדם בשם עדיאל תל אורן המציג עצמו כרופא ומטפל באנשים במקומות שונים בארץ בבעיות עור, התקיימה בדיקה על ידי האגף אשר העלתה כי אדם זה לא מחזיק ברישיון רופא מורשה מטעם משרד הבריאות.

אגף אכיפה ופיקוח של המשרד הגיש תלונה ליחידת ההונאה במשטרת ת"א ונפתחה חקירה בעניין. אתמול ערכה יחידת ההונאה במשטרת ת"א בשיתוף האגף לפיקוח ואכיפה חיפוש במשרדו של תל אורן. בחיפוש נתפסו תכשירים ומסמכים שונים. החקירה נמשכת והמשרד ימשיך בביצוע פעולות אכיפה.

מטעמו של תל אורן נמסר: "עדיאל תל אורן (N.D) מעולם לא הציג עצמו כרופא בישראל, למרות לימודיו הסמכתו לעיסוק ברפואה, ובוודאי שלא התחזה לרופא. תל אורן לא מעניק טיפולים רפואיים המצריכים רישיון לעיסוק ברפואה מטעם משרד הבריאות, אלא טיפולי עור הוליסטים-אלטרנטיביים. על הצלחת טיפוליו יעידו מאות ממטופליו שנואשו מהרפואה הקונבנציונלית וזכו להקלה במצבם רק בזכות טיפוליו".

בואו לדבר על זה בפורום סרטן העור ונקודות חן (שומות).

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום