מי הרופאים הפופולאריים ביותר?

(0)
לדרג

מי שסובל מבעיה רפואית או סתם מעוניין לשדרג את המראה שלו בודק תחילה באינטרנט מי הרופאים הכי מחופשים. Zap doctors מרכז לכם את כל המידע במקום אחד. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

פורטל הבריאות zap doctors זיהה מספר מגמות גלישה מעניינות בקרב גולשיו. האחת, עלייה בחיפושים אודות מידע על רופאים מומחים למגוון צרכים רפואיים. השנייה, עלייה ניכרת בחיפוש מידע רפואי על תחום השיניים בכללותו, בפרט בפורומים המנוהלים על ידי רופאי שיניים, ובמיני סייטים של רופאי שיניים. ומגמה שלישית היא חיפוש מידע רפואי אודות מומחים לטיפולים אסתטיים כחלק ממגמה עולמית של עלייה בביקושים לטיפולי גוף ופנים.

מגמות אלה הובילו את zap doctors לרכז עבור הגולשים את כל המידע בשלושה מגזינים ייחודיים:

1. מגזין "הרופאים הנצפים ביותר", הכולל את רשימת הרופאים המומחים - המבוקשים, המחופשים והפופולאריים ביותר באתר. יש לציין כי לא מדובר בדירוג של הרופאים הטובים בישראל אלא הרופאים המחופשים והנצפים ביותר בתחומם באתר zap doctors.

2. מגזין "רופאי השיניים הנבחרים" מציג מידע עשיר אודות אנשי מקצוע בכירים מתחום רפואת השיניים ותוכן מגוון בנושא מקיף זה - החל ממחלות חניכים ושתלים דנטליים, דרך יישור שיניים ושיקום פה ועד לרפואה אסתטית וניתוחי פה ולסת. חשוב לציין כי מגזין רופאי השיניים הנצפים אינו מדרג את רופאי השיניים הטובים בישראל אלא מספק מענה לתשובה מיהם רופאי השיניים הנבחרים בתחומם באתר zap doctors.

3. מגזין אסתטיקה - מציג מגוון רחב של טיפולים וניתוחים חדשים, פופולאריים וייחודיים בתחום הרפואה האסתטית. החל מניתוחי הרמת חזה וניתוחי פנים, עבור בהלבנות שניים, וכלה במילוי שפתיים. מיטב המומחים, רופאים כירורגים ומטפלים, מופיעים במגזין זה ושופכים אור על כל החידושים האחרונים בתחום האסתטיקה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום