חדר מיון ילדים חדש בקפלן

(0)
לדרג

לאחר שישים שנה, נפתח חדר מיון חדש, המעוצב בצבעים שמחים ומצויד במכשור מתקדם. אנשי הצוות לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות כשהגיע המטופל הראשון - תינוק מרחובות. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

בבית חולים קפלן נפתח חדר מיון ילדים חדשני ומתקדם, בעל עיצוב מבוסס על סמלי עונת הקיץ, על מנת להפחית את החרדה אצל המטופלים הצעירים. חדר המיון כולל חדר משחקים ועמדת מחשבים, והוא חלק מבניין הילדים שנפתח לפני כשנה.

ד"ר ברוך גונן, מנהל חדר המיון בקפלן, אמר כי אחרי שישים שנים שבהן מיון ילדים היה בצריפים הוא חש גאווה ושמחה לטפל בחדר מיון מתקדם ביותר ובין המפוארים והנוחים ביותר כיום במדינת ישראל. "הצוותים הרפואיים המעולים יוכלו מעתה להסתייע במכשור רפואי ברמה טכנולוגית מתקדמת, יקבלו אינטימיות מלאה במהלך הטיפול וחדרי טיפול טראומה מתקדמים לילדים במצבים קשים", הוא מסביר. הוריו של התינוק עומר, שהיו הראשונים לקבל טיפול רפואי אמרו שהגיעו פעם ראשונה בחייהם למיון ילדים מכיוון שעומר הוא ילדם הראשון. "ראינו את ההתרגשות בעיני הצוות הרפואי ושמחנו על המקום היפה ומאיר העיניים שנפתח לרווחת תושבי האיזור", הם אמרו.

פרופ' יעקב יהב, מנהל בית החולים קפלן, הוסיף כי קיימת חשיבות רבה להרגשת הילד והוריו ברגע כניסתם לחדר המיון שבו אמורים לאבחן את הבעיה הרפואית, להעניק טיפול רפואי מתאים ולהחליט האם להשאירו לאשפוז. "המיון החדש הותאם לצרכים ספציפיים של הצוותים הרפואיים ושל הילד ובני משפחתו", הוא מציין.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום