מהי כירופרקטיקה ?

(0)
לדרג

יותר ויותר אנשים חשים כיום בצורך לשמור על גופם במצב תקין, אך רבים אינם יודעים כיצד לעשות זאת, ללא ניתוחים ותרופות. בדיוק בשבילכם נועדה הכירופקטיקה... (להמשך לחצו על הכותרת) לכניסה לאתר האינטרנט של עמינח לחצו כאן. לכניסה לאתר האינטרנט של האגודה הישראלית לכירופרקטיקה לחצו כאן.

מהי כירופקטיקה?

הכירופקטיקה היא רפואה טבעית המתמחה באבחון וטיפול בבעיות הנובעות מעמוד השידרה. הטיפול הכירופרקטי הוא ידני, ללא תרופות או ניתוחים, ממוקד, מדויק ובטוח. הוא מסייע לשמור על תפקודן התקין של החוליות ובכך גם על בריאות הגוף כולו.

במה מטפל דר' לכירופקטיקה?

הכירופרקטיקה מטפלת במגוון בעיות, כגון:

·כאבי גב, אגן וגפיים תחתונות
·כאבי צוואר, ראש וכתפיים, מיגרנות וסחרחורות
·בלט ופריצות דיסק
·בעיות ניווניות שלדיות כגון ספונדילוזיס וכאבי פרקים
·חוסר תחושה, נימול/רדימות המוקרנים לגפיים.
·פגיעות שלדיות כתוצאה מתאונות דרכים, ספורט או עבודה.
·כאבי גב בהריון (הנובעים בעקבות שינויים הרומונליים הגורמים להתרופפות רצועות האגן ולבעיות באגן הירכיים ובגב התחתון).
·בעיות גדילת השלד, ותפקוד תקין של איברי הגוף, טיפול בעקבות עקמת, פעילות גופנית לא מבוקרת ונפילות אצל ילדים.
טיפול מניעתי - גם אדם בריא זקוק להקלת הלחץ ממערכת העצבים בעקבות לחצים יומיומיים על הגוף, כגון: חוסר פעילות גופנית או לחילופין, ישיבה ממושכת מול מחשב/טלויזיה. שכיבה לא נכונה, נפילות, מתח ותנאי עבודה קשים גורמים לבעיות מכניות הקשורות בתפקוד לקוי של עמוד השדרה ומערכת העצבים, דלקות פרקים, כאבים, קשיחות וחוסר גמישות של שרירים ומפרקים. לדוג': עבודה גופנית מאומצת ולא נכונה לעומת עבודה סטטית מול מחשב/טלפון וכד' עלולה לגרום לאותן בעיות.

תהליך הסמכת הכירופקט

תהליך ההכשרה לקבלת תואר דר' לכירופרקטיקה אורך 7 שנים אקדמאיות כבכל בית ספר לרפואה. ההכשרה מחולקת לקדם רפואה האורך בין שנתיים לשלוש שנים בהן נדרש הסטודנט ללמוד את כלל מקצועות המדע. עם התקבלו ללימודי הכירופרקטיקה בקולג' הגבוה או באוניברסיטה הוא מתחיל 4 שנות לימוד אינטנסיביות.
כל מוסדות הלימוד הללו נמצאים בפיקוח צמוד של הרשות להשכלה כירופרקטית גבוהה, ה CCE, אשר שומר ומבקר את רמת הלימוד, המרצים (פרופסורים המחלקים את עבודתם בין בתי ספר לרפואה ולכירופרקטיקה), ורמת המבחנים פעם בשנתיים.

משרד הבריאות האמריקאי קובע: טיפולי כירופרקטיקה הוכחו כיעילים והבטוחים ביותר בהשוואה לשיטות טיפול אחרות בכאבי גב" (מתוך המדריך לכאבי גב שיצא לאור ע"י משרד הבריאות האמריקאי לאחר מחקר מקיף 1994)

לקבלת הכירופרקט הקרוב למקום מגוריך, חייג חינם: 1.800.658.000

לכניסה לאתר האינטרנט של חברת עמינח לחצו כאן.

המומחים לבריאות הגב
המומחים לבריאות הגב

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום