ענבים - תרופת הפלא לסוכרת?

(4)
לדרג

במרכז הרפואי וולפסון ייערך מחקר שיבדוק השפעה של חומר הצוין באופן טבעי בענבים אדומים וביין אדום, רק ללא הסוכר והאלכוהול. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

בימים אלו מרפאת הסוכרת במרכז הרפואי "וולפסון" נערכת לקראת מחקר ייחודי אשר יבחן את השפעתם של תאי ענבים אדומים על האיזון המטבולי של חולי סוכרת (סוכר ושומנים בדם, לחץ דם וכיוצא בכך). המחקר יכלול ארבעה ביקורים במרפאה, כאשר הטיפול עצמו יינתן להם למשך שלושה חודשים.

מנהל מרפאת הסוכרת ב"וולפסון", ד"ר חוליו וינשטין, מסביר כי "היין האדום שמופק מענבים אדומים מכיל חומרים בעלי ערך בריאותי (פוליפנולים). הידוע שבהם הוא החומר רסברטרול. חומרים אלה נחקרו רבות ונמצא כי יש להם השפעה רבה על בריאות הלב, זרימת דם, שומנים בדם, כולסטרול ועוד. לאחרונה מתרבים מחקרים כמוכיחים את ההשפעה של הרסברטרול על רמת הסוכרים בדם וגורמים נוספים שקשורים למחלת הסוכרת".

לדברי ד"ר וינשטיין, במחקר ייעשה שימוש בחומר RGC אשר מכיל רמה גבוהה של רסברטרול ושל יתר הפוליפנולים ויכול לשמש לטיפול בחולים סוכרתיים. המוצר מכיל תאים של ענבים אדומים שגודלו בתנאים מבוקרים של תרבית, וייובשו לצורה של אבקה. התהליך מתבצע ללא שימוש בהנדסה גנטית או בממסים אורגניים. התאים מכילים בתוכם את כל המרכיבים הבריאותיים שנמצאים באופן טבעי בענבים אדומים וביין אדום ללא הסוכר והאלכוהול. כך למשל צריכה של מנה יומית של המוצר שווה בערך הבריאותי שלה למאות גרמים של ענבים או כמה כוסות יין - כמות שלא ניתן לצרוך באופן קבוע בגלל כמות הסוכר והאלכוהול. העיקרון שעליו מבוסס פיתוח המוצר הוא "הפרדוקס הצרפתי", תופעה שמאפיינת את הצרפתים אשר ידועים בדיאטה עתירת שומנים וכולסטרול אך שיעור התחלואה והתמותה שלהם נמוכים ככל הנראה בגלל צריכה מתונה וקבועה של יין אדום.

חולי סוכרת המטופלים בטיפול תרופתי או בדיאטה בלבד אשר מעוניינים להשתתף במחקר במרפאת הסוכרת ב"וולפסון" מוזמנים להתקשר למספר: 03-5028392

בואו לדבר על זה בפורום טיפול בסוכרת.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום