צלוליט: אורח לא רצוי

(0)
לדרג

סובלים משומנים מיותרים או עור רפוי וגבשושי? הספורט והדיאטות לא תמיד עוזרים? זה הזמן להכיר את השיטות החדשות להצרת היקפים ולהמסת שומנים

שירותי אסתטיקה רפואית
053-9373727 (מספר מקשר)

עוד בנושא: הצרת היקפים, שאיבת שומן בבטן

שגרת החיים של האדם המודרני גורמת לשינויים מציקים בגופו, אך שינויים אלה אינם בלתי הפיכים. מתברר כי בעיות אסתטיות שחשבנו שעלינו לחיות איתן לעד, כדוגמת שכבות הצלוליט בגוף, הן בעיות פתירות ובנות חלוף. הצלוליט הפך לאורח קבוע בגוף האדם, ומכאן הפך גם לאחד האתגרים הגדולים ביותר בתחום האסתטיקה הרפואית. מהם הפתרונות?

זהה את האויב

"הצלוליט הוא למעשה הצטברות תאי שומן ברקמות התת-עוריות", מסביר ד"ר אריק איימס, מהמרכז לרפואה אסתטית ברמת-אביב. "דיאטה ופעילות גופנית, כמו בחדר כושר, לא מספיקים כדי לטשטש את התאים האלה". תאי השומן המצטברים נובעים מכך שזרימת הדם לרקמה בה מתרכז הצלוליט, אינה זרימה מספקת.

ככל שכמות השומן גדולה יותר, בעיקר באזורים כמו הירכיים, הישבן, המותניים והזרועות, כך עולים הסיכויים להיווצרות צלוליט. "לכן גם אצל נשים רזות וגברים חסונים, יכול להיווצר מראה עור גבשושי", הוא מבאר. תאי השומן המיותרים כלואים בשכבת העור, ובשונה מרקמת השומן הממוקמת על השריר, אותה אפשר לשרוף, פעילות ספורטיבית מכל סוג אינה יכולה לסלק את הצלוליט.

טיפול בצלוליט (אילוסטרציה)
טיפול בצלוליט (אילוסטרציה)

לקרוא ולשרוף

אז איך משפרים בעצם את המטרד האסתטי? ד"ר איימס מסביר: "כדי לטשטש את הצלוליט, מזריקים באמצעות מחט עדינה גז אוזון אל רקמות השומן האלו. התוצאה היא פירוק הצלוליט בתוך הרקמות". לצד טכניקה זו, משלב ד"ר איימס גם הזרקת חומרים ממיסי שומן.

"הזריקות הן עדינות וממוקדות, ומתאימות לאזורים שונים בגוף כמו זרועות ומותניים", מספר ד"ר איימס. "הפוספטידיל כולין שמוזרק לתאים, נקשר אל תאי השומן ומפרק אותם באופן הדרגתי. בתהליך זה השומן הופך מליפופילי להידרופילי-מימי, מתנקז בדרכי הלימפה ומפונה מהגוף דרך מערכת השתן. שיטה זו ממיסה את מצבורי השומן ומותירה עור אחיד ומוצק". טיפולים אלו משולבים יחד עם טכניקות מתקדמות: גלי קול, גלי רדיו ולייזר. "טכנולוגיות משולבות אלו מסייעות למיצוק העור הרפוי", מתאר ד"ר איימס.

טריאדת היופי

"הטיפול בצלוליט מתאים לכל הגילאים", מסביר ד"ר איימס, "ולגברים ולנשים גם יחד. לאנשים שסובלים מעודפי שומן, מומלץ לעשות פעילות גופנית, אך אל מול תאי השומן העקשניים, הטיפול הממוקד מסייע מאוד. הטיפול עצמו הוא ללא סיכונים, ולמעשה משלב את שלוש השיטות גם יחד: טכנולוגיות של גלי רדיו, גלי קול ולייזר, הזרקת גז האוזון o3 לרקמות העמוקות, והזרקת ממיסי שומן". "אנחנו קוראים לשילוב הזה טריאדת היופי אינטגרציה של גישות המעצימות אחת את השנייה", הוא מוסיף. הטיפול המשולב נמשך על פני סדרה של טיפולים, המתרחשים אחת לשבוע, בין 8 ל-10 פעמים.

בתום הטיפול ניתן לראות הפחתה ניכרת במצבורי השומן של האזורים המטופלים, מהפנים, הסנטר, הצוואר והמחשוף, ועד לאזורים גדולים יותר, נוסח הברכיים, הירכיים, המותניים והבטן. כך הצלוליט מומס והמראה הכללי של העור משתפר, עד לכדי מיצוק, מתיחה והרמה של העור.

בואו לדבר על זה בפורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום