זהירות, קונדומים מזויפים

(0)
לדרג

בפיצוציות בת"א התגלו כדורי ויאגרה מזויפים וכן קונדומים שלא באמת מגנים מאיידס. משרד הבריאות: רכישת תרופות צריכה להיעשות אך ורק בבית מרקחת מורשה

מאת: מערכת zap doctors

כדורים מזויפים לטיפול באין אונות וקונדומים, שלא באמת מגנים מפני מחלות מין או הריון בלתי רצוי זהו השלל שנתפס בשבוע שעבר בפיצוציות בתל אביב.

כוחות המשטרה בשיתוף האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות ורשויות המס, פשטו בשבוע שעבר על מספר רב של בתי עסק בעיר. בשלוש פיצוציות נתפסו כדורים מזויפים המיועדים לטיפול באין אונות בשם "טייגר קינג". כדורים מסוג זה כבר נתפסו בעבר ובכל הבדיקות התגלו כמזויפים. אף שנמצא כי הם מכילים את החומר הפעיל סילדנפיל, שהוא החומר הפעיל בוויאגרה, הכדורים אינם מפוקחים מבחינת תנאי ייצור וטיב חומרי הגלם ועל כן אין להשתמש בהם. כמו כן נתפסו כדורים מזויפים נוספים לטיפול באין אונות שהוסתרו בתוך קופסה של התרופה "אדוויל".

בנוסף נתפסו בפיצוציות קונדומים החשודים כמזויפים. במשרד הבריאות מזהירים כי קונדומים פגומים אלו עלולים שלא להיות יעילים כאמצעי מניעה, ושלא לספק הגנה מספקת מפני מחלות המועברות במגע מיני, איידס בראשן.

במשרד הבריאות מדגישים כי אין להשתמש בכל סוג של כדורים לטיפול באין אונות או כל סוג אחר של כדורים בעלי התוויות רפואיות הנמכרים בפיצוציות, שכן כדורים אלו מזויפים ועלולים לסכן את בריאות הציבור. רכישת תרופות צריכה להיעשות אך ורק בבית מרקחת מורשה על ידי רוקח מוסמך.

בואו לדבר על זה בפורום תרופות ורוקחות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום