פילינג: טיפול בעומק העור

(0)
לדרג

מה זה בעצם פילינג? אילו חידושים נכנסו לתחום חידוש עור הפנים? למה מתכוונים כשאומרים "פילינג עמוק 2"? אם אתם רוצים להיראות צעירים, כדאי שתדעו את התשובות

שירותי אסתטיקה רפואית
053-9373727 (מספר מקשר)

כתמים, פיגמנטציה, חטטים, צלקות ואף קמטים ניתנים כיום לטיפול באמצעות פילינג. שיטת טיפול זו בעור הפנים נמצאת בשימוש כבר שנים רבות. כיום צוברת תאוצה שיטת הטיפול באמצעות פילינג עמוק, שתורם להצערת עור הפנים.

פילינג הוא טיפול יופי אשר מצוי בשימוש שנים רבות וכולל קילוף מבוקר של שכבות העור החיצוניות. כיום, עם החידושים הטכנולוגיים, נהפך הטיפול ליעיל ולבטוח יותר. ד"ר אריק איימס, עוסק ברפואה אסתטית ודרמטולוגיה קוסמטית, מסביר: "פילינג נחשב לאחד מטיפולי היופי הקדומים ביותר בעולם שאפיינו את שגרת הטיפוח של מיליוני נשים. זוהי שיטת קילוף או המסה מבוקרת של שכבות העור העליונות הנעשית באמצעות מריחת תמיסות ייחודיות או הבזקי לייזר באזור. לאחר קילוף או המסת שכבות העור העליונות, הן משתקמות ומתחדשות וכך מופיע עור צעיר, חלק, אחיד, קורן ורענן".

יש כמה דרגות של פילינג, בהתאם לסוג הבעיה ממנה סובל המטופל. פילינג קל מרענן קלות את העור לזמן קצר וככול שהוא עמוק יותר כך התוצאות דרמטיות ומשמעותיות יותר. בעוד שקילוף שטחי מבוצע אצל קוסמטיקאית, את הפילינג העמוק מבצע רופא או מומחה מיומן בבית חולים או במכון רפואי מורשה, תחת פיקוח ולעיתים אף נדרשת הרדמה. לדברי ד"ר איימס, פילינג עמוק מתאים למטופלים הסובלים ממראה עור זקן, מקומט, מוכתם ומלא בחטטים ואף מסייע בטיפול להסרת נגעי טרום סרטניים בעור.

פילינג בינוני פלוס

בהתייעצות עם הרופא, יבחר סוג הפיליניג המתאים באופן אישי למטופל בהתחשב בסוג וגוון העור ולמרת הטיפול: קמטים, פיגמנטציה, צלקות אקנה ונגעי עור שונים. ד"ר איימס שופך אור על ההבדלים: "פילינג בינוני חודר לעור הפנים עד לגבול מסוים ולכן מתאים לבעיות בדרגת חומרה פחות יותר. הפילינג הבינוני פלוס מצוין לרענון מרקם העור ולהענקת מראה צעיר, קטיפתי, אחיד וקורן בשל יכולתו לחדור את שכבת הדרמיס הנמצאת מתחת לשכבת העור העליונה הנקראת אפידרמיס. פילינג זה נותן מענה מרבי ואף מסיר כתמים עיקשים כגון פיגמנטציה על רקע הורמונאלי ונמשים. הפילינג הבינוני פלוס מקנה לעור גמישות ומתיחות רקמתית ובכך מעניק לעור מראה חלק ומוצק. תהליך זה פותח באופן ייחודי ע"י ד"ר איימס ובנוסף על התוצאות יוצאות הדופן הוא מתאים גם לגוון עור כהה וצהבהב.

פילינג עמוק חדשני

מי שאינו יכול להסתייע בפילינג בינוני פלוס ומצב העור של פניו קשה יותר ומכוסה בכתמים, קמטים עמוקים וחטטים יוכל להסתייע בפילינג עמוק. ד"ר איימס מספר על "פילינג עמוק 2 החדש" מדובר בקילוף עמוק שחודר לשכבה האמצעית של הדרמיס ומיועד למתיחת העור, טשטוש קמטים, הסרת כתמי פיגמנטציה עיקשים והשטחת חטטי אקנה וצלקות.

ד"ר איימס: "מאז ימי קדם התחדשו הטכנולוגיות המשמשות לביצוע פילינג וכיום, הודות לפיתוחים חדשניים, קיימת שיטה לביצוע פילינג עמוק יעיל במיוחד מאחר שהוא חודר עמוק יותר מזו של הפילינג העמוק 'הקלאסי' והמוכר. פילינג עמוק 2 מהווה כיום פרוצדורה רפואית אפקטיבית מאוד לטיפול בעור פנים בעל מראה עייף, מבוגר, מצולק ומקומט. הייחוד בשיטת פילינג עמוק 2 הוא שימוש בתמיסה ייחודית המותאמת לכל מטופל באופן אינדיבידואלי וכאמור גם לבעלי עור כהה או צהבהב.

אחת הסיבות להצלחתו המדהימה של תהליך מספר 2 הוא שבשלב ההכנה מורחים קרם תרופתי בעל 9 מרכיבים פעילים במטרה להקל את חדירת התמיסה לשכבות העמוקות של העור. הטיפול מתבצע תחת טשטוש בלבד ללא צורך בהרדמה הטומנת בחובה סיכונים מיותרים.

לשם קבלת תוצאות מכסימליות, ד"ר איימס מבצע דרמברציה שיוף מכני כפול באזורים המצריכים התייחסות מיוחדת.

בתום הטיפול, חוזר המטופל לביתו לשהייה של 5 ימים בלבד בניגוד לפילינג העמוק הקלאסי הדורש לעיתים שבועות של החלמה.

פילינג עמוק 2 מסייע בהסרה של קמטים עמוקים, פגמנטציה עקשנית, חטטים סוררים ומקנה לעור מראה צעיר, חלק, רענן וזוהר מתמיד, וכל זאת ללא כאבים חתכים או תפרים.

בואו לדבר על זה עם ד"ר אריק איימס בפורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום