לידה: בייבי בום ב-12.12.12

(0)
לדרג

"אף אחד לעולם לא ישכח את יום ההולדת שלה", אומרים הורים לתינוקת שנולדה בתאריך העגול; אחת היולדות ביקשה ניתוח קיסרי בשעה 12:12 בדיוק

מאת: מערכת zap doctors

בלי תשלומים לאולם השמחות, ובלי ריבים על תאריך עגול ויפה, הכירו את התינוקות בני המזל שנולדו ב-12.12.12. "ידענו שזה תאריך הלידה המשוער", אומרים בני הזוג מושית ועומר גורן מחדרה שבתם נולדה היום (ד') בבית חולים "הלל יפה", "אבל באמת שזה לא היה חשוב לנו כל כך. נולדה לנו בת מושלמת, וברור שאף אחד לא ישכח את יום ההולדת שלה אף פעם. אבל העיקר - הבריאות".

התינוקת של בני הזוג גורן נולדה בשתיים לפנות בוקר וזו הלידה הראשונה שהתרחשה בתאריך זה ב"הלל יפה". נכון לשעות הצהריים כבר התרחשו 12 לידות ו"היד עוד נטויה", כפי שאומר ד"ר חיים דוד, אחראי חדר לידה. "היו לנו גם כמה ניתוחים קיסריים, חלקם לא מתוכננים וחלקם מתוכננים, אבל לא כי יולדות הזמינו תאריך, אלא מפני שזו הייתה התוויה רפואית", הוא מדגיש. "יש מישהי שתאריך הניתוח שלה הוקדם להיום מסיבה רפואית. היא ביקשה שאם כבר היום, אז אולי שננסה לבצע אותו בשעה 12 ו-12 דקות בדיוק, אבל מכיוון שהשיקולים שלנו ללידה הם תמיד רפואיים, היא נכנסה לחדר הניתוח עוד קודם לכן וילדה כבר בסביבות השעה 11".

צוות חדר לידה ממשיך לעבוד במרץ, ומצפה ללידות נוספות בהמשך היום. המיילדת פרח מנחם, שהובילה את היילוד ה- 12 לתינוקייה, סיכמה בחיוך: "זה יום מיוחד בגלל התאריך, אבל מבחינתנו כל לידה היא מיוחדת, והעיקר שהאמהות והיילודים יהיו בריאים".

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום