בי"ח "ביקור חולים" מועמד לסגירה

(0)
לדרג

במשרד הבריאות נערכים לסגירה מדורגת של המוסד הרפואי בצורה שתפגע כמה שפחות במאושפזים. זאת לאחר שאמש בחצות הפסיקו האחיות ועובדי המנהלה את הפעילות

מאת: מערכת zap doctors

המשבר הפיננסי שאליו נקלע בית החולים "ביקור חולים" הכריע: במשרד הבריאות נערכים לסגירת המוסד בימים הקרובים.

למרות הניסיונות להגיע לעמק השווה בין הנהלת בית החולים לעובדים, אמש (א') נשבר שיא חדש כשהודיעו האחיות ועובדי המנהלה על הפסקת עבודתם החל מחצות. הרופאים עדיין ממשיכים להפעיל את בית החולים, אך גם הם נתונים בסכסוך עבודה וכבר איימו באמצעות ההסתדרות הרפואית להשבית את העבודה על רקע הפגיעה בשכרם ובזכויותיהם.

בשבוע שעבר נפגש סגן שר הבריאות יעקב ליצמן עם ראש האגף המקצועי בהסתדרות העובדים, והובטח כי ביום חמישי ישולמו המשכורות, אך העובדים והאחיות עדיין לא קיבלו אותן, מה שהוביל לצעדי ההשבתה.

כעת נערכים במשרד הבריאות להעברת המאושפזים ולעבר סגירה הדרגתית של המוסד. ממשרד הבריאות נמסר אתמול כי בית החולים "ביקור חולים" הגיע לרגע קריטי של סגירה או העברה לבית חולים אחר. "שום מוסד לא יקח על עצמו את הזכות לנטוש מסגרות רפואיות גם אם אינו מקבל משכורת ויש הלנת שכר קיצונית. לכן היום הודיע המנכ"ל ליו"ר הדירקטוריון ולוועדי העובדים שתהליך סגירת או העברת בית החולים יבוצע באופן מתואם ומדורג, ובשום אופן ללא נטישת אנשי צוות שעלולה לסכן את החולים במחלקות", נמסר. מבית החולים לא התקבלה תגובה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום