חדש: סרטוני הדמיה של ניתוחים

(0)
לדרג

zap doctors משיקה ערוץ סרטונים חדש שבו תראו כיצד מתבצעים טיפולים אסתטיים דוגמת פילינג והסרת שיער בלייזר, וניתוחים פלסטיים כמו הרמת חזה וניתוח אף

מאת: מערכת zap doctors

מי שגמלה בליבו החלטה להיפטר משיער עודף בגוף באמצעות טיפול בלייזר בוודאי קרא טרם החלטתו מאמר או שניים בנושא והתייעץ עם איש מקצוע ואולי גם עם חבר שעבר הליך דומה. אולם לעתים המידע אינו מספק תמונה מלאה, ואין טוב ממראה עיניים על מנת להבין מה מצפה למטופל לפני, במהלך ואחרי ההליך הטיפולי.

zap doctors מציעה לגולשים באינטרנט שירות חדש - אסתטיקה בתלת מימד - שמטרתו להציג בצורה ויזואלית פשוטה ונוחה כיצד מתבצעים הליכים רפואיים שונים. הערוץ החדש מציג סרטוני הדמיה תלת ממדיים, שמשלבים מידע כתוב בליווי דיבוב לטיפולים אסתטיים שונים דוגמת הסרת שיער בלייזר, פילינג פנים, מילוי קמטים, קילוף עור, העלמת ורידים בולטים, וכן סרטונים למגוון ניתוחים פלסטיים כגון: מתיחת בטן, שאיבת שומן, מתיחת פנים, הרמת עפעפיים\ניתוח אף, ניתוח חזה.

ניתוחים פלסטיים
ניתוחים פלסטיים

סרטוני האנימציה מציגים לגולש תמונה רחבה אודות הצפוי לו טרם ההליך, במהלכו ואחריו. למשל אחד ההליכים האסתטיים הפופולאריים הוא הסרת שיער בלייזר. הסרטון מציג את ההכנה של המטופל לקראת ההליך: האזורים בהם מקובל להסיר שיער, קהל היעד להסרת שיער ושלבי הטיפול: הרכבת משקפיים (משיקולי בטיחות) טרם התחלת הטיפול, מריחת ג'ל קר על אזור הטיפול וכיצד המטפל מעביר את המכשיר על העור. סרטון ההדמיה מציג בצורה ויזואלית לגולש כיצד העור אמור להראות אחרי הטיפול - מה מידת האדמומיות שלו, וכיצד השיער על גופו אמור לצמוח לאחר הטיפול וכמובן לנשור. כל זאת בליווי טקסט ודיבוב. מטרת הסרטונים היא לסייע לגולשים בהליך קבלת ההחלטות טרם הטיפול ולהציג בפניו את השלכות הטיפול.

לדברי אסף תדהר, מנכ"ל zap doctors, "ערוץ סרטוני ההדמיה החדש ש-zap doctors השיקה נותן מענה לצורך הגובר של גולשים באינטרנט במידע כתוב וויזואלי אודות הליכים רפואיים שונים. פעמים רבות אין למטפל זמן להסביר למטופל באופן מלא ומפורט אודות הליכים מורכבים כמו ניתוח פלסטי, והמטופל נשאר עם שאלות רבות וקושי אמיתי בקבלת החלטה. סרטון אנימציה תלת מימדי שמציג לגולש תמונה מלאה אודות הצפוי לו במהלך הניתוח ואחריו אמור לתת פתרון לבעיה ולצייד את המטופל בביטחון לקראת ההליך הצפוי לו".

הפרוייקט נערך בשיתוף עם חברת understand.com שמתמחה בחינוך רפואי ברשת.


בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום כירורגיה פלסטית אסתטית
פורום רפואת עור אסתטית
פורום טיפולים אסתטיים לאחר הריון ולידה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום