מרשם.נט מזמינים תרופות באינטרנט

(0)
לדרג

שירות דיגיטלי חדש של ניו-פארם יאפשר שליחת מרשמי תרופות לבתי המרקחת של הרשת באינטרנט או בפקס. קבלת התרופות - בסניף ללא המתנה. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

ההזמנה באינטרנט, הקבלה בסניף ללא תור. רשת ניו פארם מרחיבה את סל השירותים והיום (ג') הושק שירות דיגיטלי חדש, מרשם.נט, המאפשר להזמין תרופות באמצעות האינטרנט או הפקס. בינתיים ירוץ הפיילוט בשישה מסניפי הרשת, בעתיד בכל רחבי הארץ.

באתר האינטרנט של ניו פארם מוצעות שלוש אפשרויות להזמנת התרופות: באמצעות הזנת פרטי המרשם, צירוף מרשם סרוק ושליחתו ישירות לבית המרקחת או בפקס. קבלת התרופות מתבצעת בסניף, לאחר תיאום מועד איסוף ההזמנה באתר.

לצורך השירות החדש, נפתחו בסניפים עמדות ייעודיות, שיחסכו עמידה בתור ללקוחות שיעבירו את המרשמים מראש. השירות ינתן לחברי קופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית.

בשלב הראשון יינתן השירות בשישה סניפים: קניון חיפה, קניון ערים בכפר סבא, רעננה מילניום, אם המושבות, אשדוד סיטי ואסותא תל אביב. בהמשך יורחב השירות לכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

סמנכ"ל שיווק רשת ניו פארם, ענת נטיב: "רשת ניו פארם מבקשת לתת ללקוחותיה ערך מוסף, להרחיב את השירות ולשדרג אותו. הרשת מעמידה לטובת הלקוחות מגוון אפשרויות לשליחת המרשמים, כל אחד יוכל לעשות זאת בדרך הנוחה לו".

בואו לדבר על זה בפורום תרופות ורוקחות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום