אין אונות: כדור חדש ומזויף

(0)
לדרג

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מהשימוש בכדורים מזויפים לאין אונות בשם Sharkessence. בכדורים ריכוז גבוה של חומר פעיל ויש חשש שהם מכילים רעלים

מאת: מערכת zap doctors

במשרד הבריאות מזהירים את הציבור מפני שימוש בכדורים בשם Sharkessence נגד אין אונות, המכילים כמות גבוהה מאוד של חומר פעיל.

לפי הודעת משרד הבריאות שהתפרסמה אתמול (ד'), לאחרונה נתפסו על ידי המחלקה למאבק בפשיעה הפרמצבטית כדורים מזויפים המיועדים לטיפול באין אונות. בבדיקה במעבדת משרד הבריאות נמצא כי כל כדור בודד מכיל 183 מ"ג סילדנפיל (החומר הפעיל בוויאגרה) ו-27 מ"ג טאדאלפיל (החומר הפעיל בסיאליס). מינונים אלה גבוהים ביותר, שכן המינון המקסימלי בכדור הויאגרה הוא 100 מ"ג ובסיאליס 20 מ"ג.

לפי ההודעה, השימוש בכדורי Sharkessence מסוכן ועלול לפגוע בבריאות הציבור בשל המינונים הגבוהים של החומרים הפעילים והחשש להימצאות חומרים רעילים. כמו-כן לא ידוע באילו תנאים הכדורים יוצרו, אוחסנו והובאו ארצה מה שמעלה את הסיכון שבשימוש בהם.

עוד נכתב בהודעה כי "משרד הבריאות שב ומזהיר כי אין לקנות תרופות דרך אתרי האינטרנט או ממשווקים לא מורשים וממתווכים, כולל כדורים לאין אונות, אלא רק בבתי מרקחת מורשים".

לפרטים נוספים על טיפול חדש - מחקר קליני לסובלים מאין אונות לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים
פורום תרופות ורוקחות

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום