להפרעות בזקפה, ולפרוסטטה שגדלה

(0)
לדרג

התרופה אושרה על ידי משרד הבריאות גם לטיפול בגברים עם תסמינים של הגדלה שפירה של הערמונית (פרוסטטה). צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

התרופה סיאליס (Cialis) לטיפול בבעיות זקפה אושרה על ידי משרד הבריאות גם לטיפול בבעיות נוספות, כגון הגדלה שפירה של הערמונית. אישור משרד הבריאות התקבל בעקבות אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

ההנחיות החדשות לשימוש בסיאליס מתבססות על שלושה מחקרים קליניים שהוכיחו את היעילות והבטיחות של התרופה. בסך הכל השתתפו במחקרים 1,989 גברים. שניים מתוך שלושת המחקרים הללו נעשו בקרב גברים שסבלו מהגדלה שפירה של הערמונית (פרוסטטה) ומחקר אחד עסק ספציפית בגברים שסבלו מהפרעה בזקפה וגם מהגדלה שפירה של הערמונית. במחקר זה סיאליס יומי במינון של 5 מ"ג שיפר באופן משמעותי את תוצאות המדד הבינלאומי לתפקוד המיני בתחום תפקוד הזקפה, וכן את תסמיני הערמונית.

הפרעה בזקפה מוגדרת כחוסר היכולת להשיג ו/או לשמר זקפה בתגובה לגירוי מיני. זהו מצב שבו הפין אינו מתמלא בכמות מספיקה של דם על מנת שיתקשה ויתרחב בעת גירוי מיני. כ-52% מהגברים בגילאי 40-70 לערך סובלים מהפרעה בזקפה. הגדלה שפירה של הערמונית היא מצב שבו בלוטת הערמונית גדלה, דבר העלול לגרום לתסמינים במערכת השתן. שני המצבים יכולים להתרחש אצל אותו המטופל. לפי אחד המחקרים, כ-50% מהגברים מעל גיל 50 סובלים משתי הבעיות יחד.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים
פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום