אפליקציה: "40 שבועות הריון ולידה"

(0)
לדרג

האפליקציה החינמית של "כללית" למעקב אחר ההריון כוללת אפשרות להתייעצות עם מומחה, וידאו בתלת ממד, הסברים על בדיקות, אלבום תמונות אישי ועוד. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

"40 שבועות הריון ולידה" היא אפליקציה חדשה לאייפון ולאייפד מיועדת לנשים בהריון. באמצעות האפליקציה ניתן להתייעץ ישירות ומיידית עם רופאי נשים מומחים של קופת חולים "כללית", לעקוב אחר התפתחות העובר בשלבי הריון שונים באמצעות וידאו תלת ממד, ולנהל אלבום תמונות אישי של ההריון. בנוסף תוכלו לקבל הסברים על הבדיקות שמומלץ לבצע בכל שלב, לקבל תשובות לשאלות נפוצות וכדומה. האפליקציה פתוחה ללקוחות כל הקופות, ללא תשלום.

"40 שבועות הריון ולידה", צילום מסך
"40 שבועות הריון ולידה", צילום מסך

האפליקציה הושקה בחודשים האחרונים על ידי "כללית" בשיתוף חברת ההפקה "מג'יקס מדיה", כחלק ממגמה שנועדה להביא לשיתוף פעיל של הלקוח בניהול בריאותו באמצעות כלים אינטראקטיביים הנגישים בכל מקום ובעל עת. בכניסה הראשונית על המשתמשת להזין את שבוע ההריון שבו היא נמצאת, דבר המבטיח קבלת מידע מותאם אישית לשבוע ההריון שבו היא נמצאת.

לדברי מנהל אגף רפואה מקוונת ב"כללית", ד"ר יוסי בהגון: "מסקרים שערכנו עולה כי תקופת ההריון היא תקופה שבה נשים מחפשות אחר מידע מהימן, זמין ונגיש בכל עת. את המידע הלקוחות שלנו מצפות לקבל בכלים דיגיטליים נגישים ובגובה העיניים. האפליקציה פותחה כדי לאפשר ללקוחה לדעת כל מה שצריך על התפתחות העובר, ולקבל מידע אמין על השינויים והתהליכים שהיא חווה. זו האפליקציה היחידה שמאפשרת לאשה להתייעץ ישירות ומיידית עם רופאים מומחים של כללית".

אפלקציית "40 שבועות הריון ולידה" מצטרפת לאפליקציות האייפון והאנדרואיד של "כללית" המאפשרות לנהל דרך המכשירי הסלולרי את התיק הרפואי האישי והמשפחתי, לזמן תורים לרופא ולאחות ולעקוב אחר תוצאות בדיקות מעבדה.

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - תמיכה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום