"טיפולי שיניים חינם עד גיל 18"

(0)
לדרג

הממשלה אישרה את הרחבת סל שירותי בריאות השן חינם גם לילדים עד גיל 12, כך ש-1.5 מיליון ילדים ייהנו מהטיפולים. סגן שר הבריאות הבטיח כי היד עוד נטויה

מאת: מערכת zap doctors

הממשלה אישרה היום (א') פה אחד את הרחבת סל שירותי בריאות השן לילדים עד גיל 12. את השירות יהיה ניתן לקבל החל החל מ-1 ביולי 2012. עד כה השירות ניתן עד גיל 10, ולפי הבטחות סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, השאיפה היא לתת בסופו של דבר טיפולי שיניים חינם לכלל הילדים עד גיל 18.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנו מרחיבים את הכיסוי עד גיל 12 וכפי שאני מבין היד עוד נטויה. פעם הטיפולים עלו הון עתק והיו מחוץ להישג ידם של הורים רבים, וכיום ילדי ישראל ומשפחות ישראל מקבלים טיפול שיניים חינם עד גיל 12.

ראש הממשלה בירך את יוזם הרפורמה, סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן. ליצמן שנכח בדיון אמר כי "בזכות המהלך, רבבות ילדים ימשיכו לקבל טיפולי שיניים חינם כחלק מסל הבריאות. נמשיך לקדם את יתר שלבי הרפורמה ולהכליל את טיפולי השיניים לילדים עד גיל 14 כבר בשנה הקרובה ובהמשך נפעל להרחבה עד גיל 18".

מספר ילדים בגיל 10 ומטה הזכאים כיום לטיפולי השיניים הוא 1.23 מיליון, 267 אלף ילדים נוספים בני 10 עד 12 צפויים ליהנות מהחלטת הממשלה. בסך הכל ייהנו כ-1.5 מיליון ילדים משירותי בריאות השן.

בואו לדבר על זה בפורום טיפולי שיניים לילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום