רופא ואחות הותקפו בהלל יפה

(0)
לדרג

גבר שהגיע לקבלת טיפול רפואי ב"הלל יפה", תקף אחות וסטר לרופא. הסיבה: האחות ביקשה ממנו להנמיך את קולו בזמן שדיבר בטלפון סלולארי. הוגשה תלונה למשטרה

מאת: מערכת zap doctors

גבר בשנות ה-30 לחייו תקף אמש (שבת) אחות ורופא בחדר המיון במרכז הרפואי הלל יפה. זאת לאחר שהתבקש להפסיק לדבר בקול רם במכשיר הנייד שלו ולהפריע לשאר החולים ואנשי הצוות.

התוקף, תושב חדרה, הגיע לבית החולים והתלונן כי ננשך על ידי כלב. האיש נבדק באופן ראשוני והתבקש להמתין לבדיקת אורטופד. בזמן שהמתין, שוחח הגבר בטלפון הנייד שלו, תוך שהוא צועק ומגדף בקולי קולות את האדם עמו דיבר, ללא כל התחשבות בעבודת הצוות ובמטופלים אחרים.

בשל טון דיבורו הפוגעני והקולני, ביקשה ממנו אחת האחיות להנמיך את טון השיחה או לבצעה מחוץ לחדר המיון. האיש קם ממקומו, ניגש לאחות, החל לגדף ולקלל ולירוק על האחות. רופא שעמד בסמוך לאחות, ניסה להגן על האחות ולהזיז את האיש בזמן שהוא מבקש ממנו להפסיק את התנהגותו. האיש פנה לרופא וסטר לו בחוזקה על לחיו.

צוות אנשי ביטחון שהיה סמוך למקום, הגיע במהירות והשתלט על האיש, שהמשיך להשתולל ולגדף. האיש הוצא מחוץ לחדר המיון לבקשת הצוות המבוהל ומשטרה הוזמנה לעוצרו. תלונה רשמית הוגשה במשטרה.

סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מיקי דודקביץ', אמר בעקבות המקרה כי העלייה באלימות הפיזית והמילולית כלפי הצוותים המטפלים מדאיגה ומביישת. "למזלנו, הרופא והאחות לא נדרשו לטיפול רפואי, אך הם נשארו המומים, פגועים וחרדים. אנו מגנים בכל תוקף כל אלימות שהיא, ומשתדלים לספק לצוותינו הגנה ככל הניתן באמצעים הקיימים. אני מקווה שרשויות החוק ימצו את הדין עם האיש על מנת שאחרים יבינו שאלימות, מכל סוג שהוא, היא פסולה, בלתי נסבלת, ומלווה בענישה מרתיעה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום