"אמבולנס המשאלות הגשים חלום"

(0)
לדרג

רבקה, בת 21, הסובלת מניוון שרירים חמור הגשימה חלום בעזרת מד"א: לפגוש את הזמר דודו אהרון בהופעה. "הכל זה מלמעלה", כתבה לו בהתרגשות

מאת: מערכת zap doctors

מד"א הגשימו חלום של צעירה. רבקה, בת 21, שסובלת מניוון שרירים מלידה ומונשמת במשך 24 שעות ביממה, חלמה תמיד לפגוש את הזמר האהוב עליה - דודו אהרון. בסוף השבוע התקיימה לשמחתה הפגישה המיוחלת.

לפני קרוב לחודשיים, שמעה אמה של רבקה על אמבולנס המשאלות של מד"א, שמנסה להגשים משאלות ולשמח חולים, ומיהרה לשאול את בתה מה המשאלה שלה. ללא היסוס, השיבה רבקה, באמצעות המחשב דרכו היא מתקשרת, כי הייתה רוצה לבקר באולפן השקוף של ערוץ 24 ולפגוש את הזמר. באותה נשימה, הביעה צער וציינה כי היא יודעת שלא ניתן יהיה להגשים את חלומה.

רצה הגורל ובמוצאי שבת האחרון הופיע אהרון במרכז הקונגרסים בחיפה. במד"א לא חשבו פעמיים ואמבולנס המשאלות הוביל את רבקה להופעה. משהגיעו למופע, נפגשה רבקה עם אהרון מאחורי הקלעים ואף נתנה לו מכתב שהכינה. "סופסוף החלום שלי התגשם, לראות אותך ולהיות בהופעה שלך. ואכן, כמו שכתבת, הכל זה מלמעלה", כתבה בהתרגשות לאהרון.

לאחר ההופעה, סיפרה אמא של רבקה: "היא אמרה לי שהיא נהנתה ברמות מטורפות. אני מודה מכל הלב למד"א, לאמבולנס המשאלות ולדודו אהרון".

רבקה עלתה לארץ לפני שמונה שנים עם אמה מארה"ב. היא אינה יכולה לתפקד עצמאית ומתקשרת עם סביבתה אך ורק על ידי העיניים ואגודל יד ימין, איתו היא מקלידה במחשב מיוחד. למרות המגבלות, רבקה פעילה מאוד ומצליחה לנהל אורח חיים מלא ככל שניתן. היא למדה אנגלית, מתמטיקה ועיצוב גרפי באמצעות המחשב ובנוסף, מנהלת חשבון פייסבוק ומתקשרת באמצעות הצ'אט עם חברים רבים.

בואו לדבר על זה בפורום נוירולוגיה (ילדים ומבוגרים) והתפתחות הילד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום