הריון ולידה: בייבי בום במד"א

(0)
לדרג

לא פחות מ-27 תינוקות נולדו ב-10 הימים האחרונים בסיוע צוותי מד"א ברחבי הארץ. 9 תינוקות נולדו באמבולנס בדרך לבי"ח, 18 נוספים באו לעולם בסיוע תדרוך טלפוני

מאת: מערכת zap doctors

במהלך עשרת הימים האחרונים מלאות ידי צוותי מד"א עבודה: הצוותים יילדו לא פחות מ-27 תינוקות באמבולנסים או באמצעות תדרוך טלפוני של תורני מוקד 101. 9 תינוקות נולדו בזמן הנסיעה באמבולנס לבית חולים, 18 אחרים בסיוע תדרוך טלפוני. לכל התינוקות ולאמהות שלום.

שיא ההתרגשות נרשם בזמן שצוות מד"א ירושלים יילד תאומים באמבולנס במחלף הראל, כשהם בדרכם לבית החולים. את התאומים אחזו בזרועותיהם שני מתנדבי נוער של מד"א שהיו על האמבולנס עד להגעת הצוות לבית החולים בירושלים. בסך הכל, יילדו צוותי מרחב ירושלים בעשרת הימים האחרונים 10 תינוקות, בהם 4 תינוקות מבית שמש, 5 תינוקות מירושלים ותינוק אחד מטלמון שבבנימין.

גם במרחב דן סייעו צוותי מד"א להביא לעולם שלושה תינוקות - בתל אביב, גבעת שמואל ובבני ברק. צוותי מרחב ירקון יילדו שלושה תינוקות בקרית אונו, בפתח תקווה ובבני דרור ובמרחב איילון יילדו הצוותים שלושה תינוקות נוספים - שניים מתוכם במודיעין עלית ותינוק נוסף בחולון. גם באור עקיבא ובגן יאשיה נולדו השבוע תינוקות חדשים, שהגיעו לעולם בסיוע מד"א מרחב שרון.

במרחב נגב יילדו הצוותים תינוק אחד ברמת חובב, ואילו תינוק שני הובא לעולם בכלי רכב שנסע על כביש 40 בסיועם הטלפוני של תורני מוקד 101 של מד"א. בנוסף, צוות מד"א במרחב לכיש יילד תינוק נוסף באשדוד.

גם בצפון הארץ לא חסרה עבודה: צוות מד"א של מרחב ירדן יילד תינוק בראש פינה ואילו צוותי מרחב כרמל יילדו תינוקות בקריית מוצקין וביקנעם המושבה.

במד"א מזכירים לציבור כי יש חשיבות רבה לתדרוך הטלפוני המבוצע על ידי תורני מוקד 101 של מד"א, מרגע הקריאה לאמבולנס ועד להגעת צוותי מד"א למקום.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "צוותי מד"א מיומנים בהבאת דור העתיד לאוויר העולם והם נחשפים מדי יום ללידות מרגשות בכל רחבי הארץ. בתקופה האחרונה נחשפנו לכמות לידות רבה יותר מהרגיל ואנו שמחים על כך".

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום