מרכז שניידר: חוגגים יום הולדת לילדים

(0)
לדרג

מתנדבים המגיעים ביום הולדתו של הילד המאושפז מביאים לו מתנה ובלונים ומנסים לשפר את מצב רוחו. ד"ר אפרת ברון-הרלב: "אין ספק שכל רגע של אושר משפר גם את תהליך ההבראה". צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

במרכז "שניידר" לרפואת ילדים מצאו דרך לעודד את רוחם של המאושפזים הצעירים לחגוג עמם את יום ההולדת עם בלונים, מתנה וחיוכים, כמעט כאילו היו בבית.

ד"ר אפרת ברון-הרלב, סגנית מנהל מרכז שניידר, עם מהליה סואץ, המתנדבת בעמותת "ילדים שלנו. צילום: דוברות בי"ח שניידר
ד"ר אפרת ברון-הרלב, סגנית מנהל מרכז שניידר, עם מהליה סואץ, המתנדבת בעמותת "ילדים שלנו. צילום: דוברות בי"ח שניידר

במסגרת היוזמה, מקבלים מדי יום מתנדבי עמותת "ילדים שלנו" רשימה של ילדים הנאלצים לציין את יום הולדתם בבית החולים. המתנדבים מגיעים לחדרו של הילד המאושפז בחיוך גדול, עם מתנה ארוזה ובלונים וחוגגים איתו ועם בני משפחתו את היום המיוחד. האשפוז בבית החולים, הם מסבירים, כולל לעתים לחץ ומתח, הדוחקים את חשיבות יום ההולדת, עד כי לעתים הוא נשכח מהילד ומבני משפחתו.

במקביל, ממשיך לפעול בבית החולים פרויקט "מתנה לכל ילד" של העמותה, במסגרתו המתנדבים מגיעים לכל ילד חדש המתאשפז בבית החולים ומעניקים לו שי. עמותת "ילדים שלנו" היא זרוע גיוס המשאבים וארגון הידידים של מרכז שניידר, שמטרתה לסייע לעבודת המרכז כדי שהילדים יזכו לטיפול הטוב ביותר.

לדברי ד"ר אפרת ברון-הרלב, סגנית מנהל מרכז שניידר, שיזמה את פעילות ימי ההולדת בשיתוף העמותה: "כל אחד רוצה להיות שמח ביום הולדתו. אין לנו ספק שכל רגע של שמחה ואושר עבור הילד משפר גם את תהליך הבראתו. אנו משתדלים לאפשר לילדים המטופלים בבית החולים כמה שיותר רגעים כאלה".

בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום