גבר ניצל ממוות בחדר האחיות

(0)
לדרג

גבר כבן 40, ללא מחלות רקע, הגיע לקופ"ח בנתניה, התמוטט ואיבד את הכרתו בחדר האחיות. ד"ר מורד אבין, שטיפל בו: "אם יש סימפטומים חריגים, אל תישארו בבית"

מאת: מערכת zap doctors

גבר בתחילת שנות ה-40 לחייו הגיע אתמול (ג') למרפאת "שטמפר" של קופת חולים לאומית בנתניה והתמוטט בחדר האחיות. לאחר מכן איבד את הכרתו וכעת הוא מאושפז בבי"ח "לניאדו" בעיר.

האיש הגיע למרפאה עם אמו, שדיווחה כי בנה סובל מכאבים בחזה והקיא בבית ללא הפסקה. תוך דקות ספורות מהרגע שבו דרך בחדר האחיות, החל האיש לרעוד בכל גופו וקצף ניגר מפיו. האיש הושכב על מיטת האחיות ואיבד את הכרתו.

האחיות גלי בן דוד ונעמי פלוריאן שהיו שטיפלו בחולה מיהרו לקרוא לד"ר אבין מורד, פנימאי בקופת החולים. הצוות החל בפעולות החייאה ובעיסויי לב. בעזרת צוות מד"א שהוזעק למקום הופעלו מכות חשמל והוזרקו תרופות לווריד. לאחר 40 דקות מותחות הדופק חזר לפעום, והאיש פונה בדחיפות לבית החולים "לניאדו" בנתניה. כעת הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ, מורדם ומונשם, אך מצבו יציב.

"מהתיק הרפואי עולה שמדובר בגבר ללא מחלות רקע או בעיות קרדיולוגיות ידועות", אומר ד"ר אבין. "חשוב להדגיש כי מי שלא חש בטוב וסובל מסימפטומים חריגים, עדיף שיגיע לבדיקה אצל רופא או במרפאה ולא יישאר בבית".

בואו לדבר על זה בפורום רפואת משפחה וכללית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום