ילדה באוטו מול ביה"ח ב-11.11.11

(0)
לדרג

התינוק של היבא עסא מלוד לא יכול היה לחכות ויצא לעולם בשעה 11 ו-11 דקות מול מחלקת היולדות. התינוקת של חן נסימי נולדה ביום זה, 11 יום לפני התאריך המשוער

מאת: מערכת zap doctors

התאריך 11.11.11 הסעיר את דמיונם של רבים בעולם, וחלקם אף התאמצו לציין בו אירועים משמחים כמו חתונות וחגיגות שונות. אלא שעבור היבה עסא, הריונית מלוד, היה זה פשוט היום שהטבע החליט לעשות שלו. עסא, 28, נתקפה צירים בכלי הרכב המשפחתי, בדיוק מול מחלקת היולדות במרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין. התינוק הגיח לעולם בשעה 11 ו-11 דקות בדיוק בבוקר.

עסא, שזוהי לידתה שזוהי לידתה השלישית סיפרה: "קמתי בבוקר והרגשתי צירים, חיכיתי שיהיו יותר תכופים, כשלא יכולתי יותר, נכנסנו בעלי ואני לאוטו ונסענו לאסף הרופא. ברמזור ירדו המים, כשהגענו לחנייה הראש כבר היה בחוץ ושנייה אחרי כבר הוא יצא לגמרי, לקחתי אותו לחזה וכיסיתי אותו".

צוות רופאים ואחיות רץ מיד למכונית. סופיה בבייב, אחות מיילדת, סיפרה: "הגיעו ממחלקת הריון בסיכון והודיעו לנו שיש יולדת בחוץ, מיד רצנו לחפש אותה, בדרך פגשתי את אמא שלה, כשהגעתי למקום כבר הייתה עמה ד"ר ברגר ממחלקת הריון בסיכון. ראינו שהיולדת שוכבת בספסל האחורי והתינוק עליה. הפרדנו את חבל הטבור והיולדת הועברה לחדר הלידה ולאחר מכן לחדר ההתאוששות". כשהתאוששה, סיכמה עסא את החוויה "אני מאוד מתרגשת ומאוד מבסוטית".

הקדימה ב-11 יום

גם במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה ציינו בייבי בום בתאריך המיוחד. חן נסימי, 32, מכרכור, שגם לה זוהי הלידה השלישית, מספרת שהתאריך המקורי היה בכלל 22 בנובמבר, אבל "אצלה הלידות תמיד מקדימות", וכך יצא שבתה התינוקת בחרה לצאת לאוויר העולם דווקא ב-11 בנובמבר.

"אני מודה שהתאריך לא שיחק תפקיד, ושמה שחשוב הוא שהיא בריאה ושהלידה עברה בשלום, גם בזכות המיילדת המדהימה שהייתה לי לילך".

ד"ר אבישלום שרון, הרופא התורן בחדר לידה: "התאריך הוא תאריך מיוחד ללא ספק, אבל מבחינתנו העבודה לא שונה והחשיבות העיקרית היא תמיד לביטחון היולדת ועוברה".

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום