הרופא ממומבאי חוגג ברחובות

(0)
לדרג

ד"ר אהרון אברהם, הרופא של בית חב"ד, שהתגייר ועלה לישראל לאחר הפיגוע, עבר את מבחני ההסמכה והצטרף לצוות יחידה לטיפול נמרץ בבי"ח קפלן

מאת: מערכת zap doctors

ד"ר אהרן אברהם, 53, שנולד בשם Bhagirath Prasad בהודו, יחגוג את ראש השנה תשע"ב בשמחה גדולה: לאחרונה הוא הוסמך לרפואה על ידי משרד הבריאות הישראלי, השתלב בבית חולים קפלן ברחובות, ובנו התגייס לגולני.

הרופא הגיע לארץ לפני כשנתיים אחרי הפיגוע בבית חב"ד במומבאי, שם נרצחו בני הזוג גבריאל ורבקה הולצברג ז"ל. "הקשר הטוב שהיה לי עם יהדות חב"ד ועם בני הזוג שניהלו את המקום ונרצחו בדם קר, הביא אותי להניח כיפה וציציות, עוד לפני שהתגיירתי ועליתי לישראל", מסביר ד"ר אהרון. "השבר הגדול בעקבות הפיגוע דחף להחלטה המשפחתית - עולים לישראל ונשארים בקשר הדוק עם העם היהודי בארצו".

גם המשפחה של ד"ר אברהם עלתה לישראל, אבל הוא מתגורר בינתיים בבית החולים. מדי חודש הוא נוסע לעפולה, לבקר את משה, בנם של בני הזוג שנרצחו. "נקשרתי מאוד לקהילת חב"ד במומבאי. בדקתי אלפי ישראלים שהגיעו לבקר שם. אהבתי מאוד את הישראלים, ולכן ההחלטה לעלות לישראל היתה קלה", הוא מספר.

לפני מספר שבועות ד"ר אהרון עבר את מבחני משרד הבריאות והצטרף למחלקה לטיפול נמרץ. השבוע הוא נראה נרגש מאוד בזמן שביצע טיפול מתקדם ומורכב בליוויו של מנהל המחלקה, ד"ר עדי נמרוד. ד"ר אהרון כיהן בעבר בתפקיד זהה במרכז הרפואי 'בריטיש קנדי' במומבאי.

"לשמש כרופא בבית חולים קפלן זה חלום שהתגשם עבורי. לא האמנתי שאעבור את המבחנים וכל כך מהר אקלט במקום חם ומחבק", הוא אומר. "ד"ר נמרוד הוא המדריך הראשי שלי, הוא ממש כמו אבא עבורי. גם צוות היחידה, ובתוכו ד"ר אילנה ויעל פולישוק, האחות האחראית, מחבק אותי בחום ואהבה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום