סקס חשוב רק ל-6% מהנשים

(0)
לדרג

סקר חדש: אהבה, אמינות וחברות הם הדברים החשובים ביותר לנשים במערכת יחסים עם בן זוג. בנוסף, למעלה משליש מהנשים תופסות סקס ואהבה כשלובים זה בזה

מאת: מערכת zap doctors

הדברים החשובים ביותר עבור נשים הנמצאות במערכת יחסים עם בן זוג קבוע הם אהבה (41%), אמינות (32%) וחברות (25%). סקס, למרבה ההפתעה, נמצא אי שם למטה עם 6%. כך עולה מממצאי סקר חדש שערכה חברת "פייזר" באמצעות "פאנלס" ומטרתו לבחון את נכונותן של נשים בנות 30+ לשוחח עם בן זוגן על בעיות בתפקוד המיני.

יחד עם זאת, כאשר נתבקשו הנשאלות לתת משמעות לעצם קיומו של האקט המיני, הן חיברו אותו עם אהבה (38%), הנאה (37%) וקרבה (18%).

כלומר, האקט המיני עצמו מקבל אמנם ציון נמוך, אך משמעותו מתחברת לערכים חשובים בקשר זוגי כמו אהבה, קרבה והנאה.

עוד על פי הסקר: 38% מהנשים הצהירו כי נושא התפקוד המיני יעלה בשיחה בינן לבין בני זוגן אם תהיה בעיה כזאת. בפועל, לעומת זאת, מעטות הנשים שאכן מעלות את הנושא לדיון מול בן הזוג (17%). עוד פחות מזה (15%), נשים ציינו כי לא היו מדברות על הנושא כלל וממשיכות "כאילו דבר לא קרה".

מי מדבר ראשון?

שיח בין בני זוג הוא תמיד דבר חיובי. הוא מאפשר העברת תחושות ותיאום ציפיות, ושיכוך מצבים של מתח וחרדה. על פי הסקר, שני בני הזוג יוזמים שיחות על בעיות בתפקודו של הגבר: 39% מהנשים דיברו על כך לראשונה לעומת 27% מהגברים. 16% ציינו כי כלל לא העלו את הנושא לדיון.

בואו לדבר על זה בפורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום