ג'ל סיליקון חדש לטיפול בצלקות

(0)
לדרג

שקוף שזה עובד- על סוגי צלקות ועל הדרכים לריפויין, כתוב בעור

מאת: הג'ל השקוף, מתייבש במהירות, שומר על לחות העור וגמישותו, ומאושר ע"י ה FDA

ג'ל קלו-קוט מסייע במניעת וריפוי צלקות עור לאחר ניתוח, טראומה, פציעות, כוויות ועוד. התחלת השימוש בג'ל מתאפשרת מיד לאחר סגירה מלאה של הפצע או הוצאת התפרים.

ג'ל הקלו-קוט הינו ג'ל סיליקון רפואי שקוף, המתייבש במהירות ומיועד למריחה על שטחי צלקות בכל אזורי הגוף. הג'ל בפעולתו מסייע בגמישות העור, מפחית את אדמומיות ועובי הצלקת ומרכך ומשטח את פניה. בכך מאפשר החומר קבלת צלקת חלקה, עדינה וגמישה.

הג'ל מונע כניסת חיידקים ומאפשר לגוף תהליכי ריפוי טבעיים, תוך שמירה על תחושה טבעית, עור חלק וגמיש.

השימוש בג'ל הקלו-קוט הינו קל ביותר. יש למרוח על הצלקת שכבה דקה של הג'ל פעמיים ביום (בוקר וערב) ולהמתין כ- 10 דקות לייבוש מלא. לאחר מכן, במידת הצורך ניתן לכסות את האזור בבגדים או במייק אפ. יש לצפות לתחילת השיפור תוך שבועיים עד חודש ימים מתחילת השימוש בג'ל. לקבלת תוצאות אופטימליות מומלץ להשתמש בג'ל כשלושה חודשים.

הג'ל, המיוצר על ידי החברה האמריקאית Advanced Bio-Technologies, הוא היחיד המאושר על ידי ה
FDA

מהי צלקת?
כאשר העור נפגע כתוצאה של ניתוח, כוויה חבלה/פציעה הגוף מגיב ע"י יצירת תאי עור חדשים לתיקון הנזק.

מהו תהליך ריפוי של צלקת?
כאשר העור נמצא בתהליך ריפוי כתוצאה של חבלה, ניתוח, כוויה, תווצר דלקת באיזור הפגיעה שבו היתה מעורבות של העור. היווצרות הדלקת היא קבועה ואינה ניתנת להעלמה.

מהו קלואיד?
קלואיד הוא צמיחת יתר של רקמת צלקת באזור עור פגוע. הרקמה הנוצרת באזור הינה חזקה, מוגבהת, מעוגלת ובעלת שוליים לא סימטריים.

מהי צלקת היפרטרופית?
צלקת היפרטרופית (hypertrophic scar) נגרמת כתוצאה מתהליך של ריפוי פצע מעבר לגודלו הטבעי, עקב כמות רבה של קולגן. הצלקת ההיפרטרופית הינה חלקה, מוגבהת, ובעלת פיגמנטציה. בנוסף, הצלקת הינה בעלת רקמה סיבית ורגישות גבוהה יותר.

כיצד הוא פועל Kelo-Cote
Kelo-Cote, מהווה מחסום המפריד בין פני העור והסביבה. הוא יוצר מחיצה חסינת מים וחדירה לגזים, החוסמת את מעבר החיידקים לזרם הדם ובכך מאפשרת למערכת החיסון לתקן נזקים בצורה תקינה יותר, כתוצאה הדלקת נרפאת מהר יותר ונראית יפה יותר

כמה זמן אורך תהליך הריפוי?
ישנם מספר גורמים הנוטלים חלק במהירות ובמידת תהליך הריפוי של העור. ככל שמשך הזמן שעבר מהיווצרות הצלקת קצר יותר, התוצאה נראית מהר יותר. ניתן לראות שינוי ראשוני כשבועיים מתחילת השימוש.

הג'ל נמכר בארץ בשיווק מעבדות רפא.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום