הר" דורשת התנצלות מאילן לוין

(0)
לדרג

הר"י הגישה תלונה כנגד הממונה על השכר באוצר בעקבות אמירתו כי אנשים ייהרגו בגלל שביתת הרופאים. בנוסף, הוא נדרש לנסח מכתב התנצלות בפני הרופאים

מאת: מערכת zap doctors

עליית מדרגה בסכסוך בין הסתדרות הרופאים לבין האוצר. ההסתדרות הרפואית בישראל הגישה אתמול (א') תלונה לנציב שירות המדינה, כנגד הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, על הסתה. בין השאר לוין אמר בראיון לגלי צה"ל כי הרופאים מקיימים שביתה ש"אינה מוסרית", וכי בגלל השביתה ייהרגו אנשים.

ההתבטאויות של הממונה על השכר בגנות הרופאים הגיעה לאחר שבועות של משא ומתן בין הצדדים שלא הובילו להתקדמות.

בתוך כך, ההסתדרות הרפואית שלחה אתמול מכתב ללוין, ובו היא דורשת ממנו להתנצל בפני ציבור הרופאים. "עד אשר יתנצל, לא ישבו הרופאים למשא ומתן עם האיש אשר כינה אותם 'רוצחים', ופקפק בלגיטימיות שלהם למאבק על עתיד הרפואה הציבורית בישראל", נכתב בהודעת ההסתדרות הרפואית.

במכתב ציינה ההסתדרות הרפואית כי תקיים משא ומתן עם כל גורם מוסמך אחר.

יו"ר הר"י, ד"ר ליאוניד אידלמן, אמר: "מצער כי אדם בדרגתו וברמתו של אילן לוין מתנהג כאחרון התגרנים בשוק, ומשתמש בביטויים שאין האוזן סובלת. גם במשא ומתן סוער יש דברים שאין לאומרם.

"רופאי ישראל מחויבים לטיפול בכל אדם באשר הוא אדם, והם עושים ימים כלילות על מנת לעמוד במחויבות זו, אליה נשבעו עם הסמכתם. הם עושים זאת לעתים בתנאים לא-תנאים, אחרי לילות בלי שינה, ובלי ציוד הולם. אנחנו מקווים שאילן לוין יתעשת ויחזר בו מדבריו. כל ציבור הרופאים בישראל ממתין להתנצלותו".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום