חינם: ייעוץ למחלימים מסרטן

(0)
לדרג

לקוחות קופת החולים הכללית המחלימים מסרטן זכאים ליום ייעוץ חינם במרכז 'מתחילים מחדש' של עמותת "עזר מציון". צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

לקוחות קופת החולים הכללית המחלימים ממחלת הסרטן זכאים מעתה ליום ייעוץ, ללא תשלום, במרכז "מתחילים מחדש" של עמותת עזר מציון. זאת, בעקבות חתימת הסכם על שיתוף פעולה בין שני הגופים, במסגרתו תממן כללית את הייעוץ עבור לקוחותיה אשר החלימו מסרטן. השירות מיועד למבוטחי כללית מכל הארץ וניתן במרכז הממוקם בפתח תקווה.

מרכז "מתחילים מחדש" של עמותת "עזר מציון" מתווה את דרך המעקב והטיפול המומלצים למחלימים מסרטן. המרכז נותן מענה לאנשים, מעל גיל 20 שחלו בסרטן והחלימו.

במהלך יום ביקור מרוכז שנמשך כחמש שעות עובר המטופל הערכה על ידי רופא משפחה הבקיא בטיפול בסיבוכים ארוכי הטווח הנובעים מן הטיפולים בסרטן, וליווי של צוות רב תחומי הכולל עובדת סוציאלית, פסיכולוגית, דיאטנית וסקסולוגית. עם תום הביקור יקבל המחלים לביתו מסמך המסכם את מצבו הרפואי הנוכחי, ואת המלצות צוות מרכז "מתחילים מחדש" לגבי המשך הטיפול והמעקב.

ד"ר ניקי ליברמן, ראש אגף רפואה בחטיבת הקהילה בכללית, התייחס להסכם: "פעילות מרכז ההחלמה היא חוליה חשובה בהחלמתו של המטופל. כמי שעוקבים ומטפלים במחלימים, אין ספק כי האבחון וההמלצות יתנו לנו כלי נוסף לסייע למחלימים בצרכיהם המיוחדים".

ברכה זיסר, יו"ר ומייסדת מרכז "מתחילים מחדש", אמרה: "ההסכם הוא בשורה מאוד משמחת וחשובה לאוכלוסייה ההולכת וגדלה של מחלימים מסרטן. אני פונה אל יתר קופות החולים ללכת בעקבות הכללית ולהציע למטופליהן את השירות החשוב הזה".

בואו לדבר על זה בפורום החלמה מסרטן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום