חדש: מרכז ללידה טבעית

(0)
לדרג

בקרוב: מרכז ללידה טבעית בביה"ח "ליס" המאפשר לידה ללא התערבות רפואית ובלי משככי כאבים. תנאי קבלה: יולדת בריאה עם הריון תקין. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

בית חולים "ליס" ליולדות יפתח בחודש אפריל את המרכז ללידה טבעית. המרכז כולל חדר, המאובזר באמבטיה רחבה, כדור פיזיו לטלטולי אגן, כריות לשינויי תנוחה בזמן הצירים והלידה, טיפול בשמנים, כיסא פרסה ללדת עליו, חבל המשתלשל מהתקרה ומיטה מתכווננת. משך השהייה במרכז לאחר הלידה הוא כשעתיים.

לדברי פרופ' יוסי לסינג, מנהל בית חולים "ליס" ליולדות, "תהליך הלידה יכול לכלול סיבוכים שונים, לכן יש צורך ברור לנשים ללדת תחת השגחה רפואית. לנשים המעוניינות ללדת את ילדם בלידה טבעית/ביתית, ללא התערבות רפואית, יאפשר המרכז לעשות זאת. המתקן מעוצב כחדר ביתי, ללא כל סימנים של בית חולים, וממוקם בצידו של מתחם חדרי הלידה, ובכך מעניק את הבטיחות הרפואית המקסימלית ללידה, תוך זמן קצר במידת הצורך".

התוכנית ללידה טבעית מתאימה ליולדת המעוניינת ללדת, ללא התערבות רפואית וללא נטילת משככי כאבים. התנאים ללידה טבעית: יולדת בריאה, עם הריון תקין ובסיכון נמוך, בשבועות 37-42; יולדת שביצעה מעקב הריון רציף; יולדת שלא עברה ניתוח קיסרי; יולדת עם עובר יחיד, במצג ראש.

תהליך הכנה ללידה הטבעית כולל סיור בחדר ללידה טבעית, פגישה אישית עם מיילדת, חתימה על חוזה וטופס הסכמה מדעת. עלות התוכנית, הכוללת סיור קבוצתי, פגישה אישית ולידה במרכז היא 4,200 שקל.

בואו לדבר על זה בפורום לידה טבעית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום