אישה צעירה מתה במפתיע מזיהום

(0)
לדרג

האישה, באמצע שנות השלושים לחייה, נפטרה במרכז הרפואי הלל יפה לאחר הידרדרות בלתי צפויה במצבה. הסיבה: זיהום, ככל הנראה גינקולוגי

מאת: מערכת zap doctors

אישה, באמצע שנות השלושים לחייה, מתה היום (ד') בבית החולים הלל יפה בחדרה עקב זיהום. האישה, תושבת פרדס חנה-כרכור, הגיעה שלשום לחדר המיון עם תלונות על כאבי בטן חריפים, שלשולים, הקאות, כאבי שרירים וחולשה כללית - כל זאת אחרי שהתעלפה בביתה.

עם הגעתה, היא עברה בדיקות דם, צילומי חזה וצילומי בטן. בתום הבדיקות היא אובחנה כסובלת מבעיה גסטרואנטרולוגית הדורשת בירור מעמיק נוסף. האישה אושפזה באחת המחלקות הפנימיות של בית החולים, שם הוחל במתן טיפול אנטיביוטי.

אתמול, לאחר שלא נראה שיפור במצבה ובעקבות גילוי של נוזל בחלל הבטן, הוחלט, בהתייעצות של רופאה בכירה במחלקה עם מנהל המחלקה הכירורגית, להפנות את האישה להמשך טיפול כירורגי. היא הועברה לחדר ניתוח לשם ביצוע ניקוז וניקוי הנוזל, ניתוח שבוצע על ידי כירורג בכיר. במהלך הניתוח הועלה החשד לכך שהמקור הדלקתי הוא, ככל הנראה גינקולוגי.

בתום הניתוח הועברה האישה לטיפול נמרץ בחדר ההתאוששות כשהיא מונשמת ומורדמת. למרות הניתוח והטיפולים שקיבלה, חלה הידרדרות קשה במצבה, והיא הועברה להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

בהודעת בית החולים נאמר כי "בטיפולה היו מעורבים מומחים מתחום הכירורגיה, הטיפול הנמרץ הכללי, הגינקולוגיה והמחלות הזיהומיות. למרות שלאורך כל הערב, הלילה והיום למחרת, נאבק הצוות על חייה, ולמרות המאמצים הכבירים שהושקעו, האישה נפטרה בשעות הבוקר המאוחרות כתוצאה מכשל רב מערכתי שנבע מהזיהום הקשה. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה".

בואו לדבר על זה בפורום ניתוחים גינקולוגיים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום