חדש: סיכום אשפוז באינטרנט

(0)
לדרג

צעד אחד לפני תיק רפואי וירטואלי: רמב"ם מאפשר למטופליו קבלת סיכום אשפוז באמצעות אתר האינטרנט של בית החולים, תוך שמירה על אבטחת מידע

מאת: מערכת zap doctors

הטרטור הזה מוכר לכל מי שהיה מאושפז אי פעם בבית חולים: רופא המשפחה סוכן הביטוח או המפקד בצבא מבקשים לראות מכתב שחרור מבית החולים, אולם המסמך אבד. עד היום האפשרות היחידה להמציא מכתב חדש הייתה לגשת שוב לבית החולים ולבקש העתק ממכתב השחרור.

מעתה בית החולים רמב"ם יאפשר לכל מטופליו צפייה בסיכומי אשפוז ובביקורי המלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה) בצורה מאובטחת באמצעות אתר האינטרנט של בית החולים. זאת מבלי להעבירם דרך מנגנונים בירוקרטיים של רישום מוקדם, ויחד עם זאת תוך הקפדה מלאה על חיסיון המידע. רמב"ם הינו בית החולים הראשון בארץ המציע שירות חדש זה.

תיק רפואי וירטואלי

מטרת הפרויקט הינה לבנות עבור המטופל תיק רפואי וירטואלי המכיל את כל המסמכים הרלוונטיים שנוצרו במהלך שהותו בבית החולים. במהלך החודשים הבאים יתווספו בהדרגה מסמכים נוספים, כמו סיכומי בדיקות, ביקורי מרפאה וכדומה. המטופל יכול לצפות במידע ולהורידו למחשבו האישי.

הפרויקט הינו פרי שיתוף פעולה של מערך ממשל זמין מבית משרד האוצר ואגף המחשוב ברמב"ם בניהולה של שרה צפריר. מטרות הפרויקט הן שיפור השירות לאזרחי ישראל, הקלה על האזרח בהתנהלות מול רשויות המדינה, חיסכון בזמן וטרחה ובשורה התחתונה - צמצום הבירוקרטיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום