עלייה מתמדת בניתוחי חזה

(0)
לדרג

ניתוח להגדלת החזה, ההליך הכירורגי הפופולארי בישראל, מהווה כ-25% מסך הניתוחים. אחריו ברשימה: ניתוח אף - כ-20% מכלל הניתוחים, ניתוחי עפעפיים עם 15%

מאת: מערכת zap doctors

בעקבות העלייה המתמדת בניתוחי החזה, מעריך יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, פרופ' יהודה אולמן, כי יהיה קשה למצוא אישה בישראל, שלא עברה ניתוח בשד כזה או אחר. לדבריו, "מאחר שנשים יותר ויותר מודעות לגודל ולצורה של החזה שלהן, ובמקביל לעלייה בשכיחות של סרטן השד, הערכה היא שבשנים הקרובות כמעט ולא תהיה אישה שלא תעבור תיקון שד כזה או אחר: אסתטי ראשוני, או שחזורי".

ניתוחי חזה
ניתוחי חזה

מאמצים מראה צעיר

פרופ' אולמן מוסיף כי "לצד העלייה המתמדת בהגדלות חזה, שמהוות כיום 25% מסך הניתוחים, בשנת 2010 תהיה עליה ניכרת בניתוחי הפנים, שמהווים כיום כ-8% מסך הניתוחים".

הסיבה לכך, הוא מסביר, נעוצה בעובדה כי "המודעות האסתטית של הישראלים רק עולה עם השנים. הסיסמאות השיווקיות כי גיל 40 הוא ה-30 החדש וכדומה מקבלות ביטוי בניתוחי הפנים וההזרקות למיניהן. אין ספק כי העלייה בתוחלת החיים בישראל, הודות לשיפור בטיפולים הרפואיים, מביאה לכך שגם המבוגרים מעוניינים להראות צעירים יותר. פרט לכך, יותר ויותר אנשים מועסקים על בסיס של חוזים אישיים והסיכוי לקבל משרה בחוזה כזה, עולה ככל שהמועמד נראה צעיר יותר".

הניתוחים הפופולאריים: שד, אף ועפעפיים

לרגל הכנס, מפרסם האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית את דירוג הניתוחים הפופולאריים לשנת 2010:

הניתוח להגדלת החזה ממשיך לככב בצמרת, והינו ההליך הכירורגי הפופולארי ביותר בישראל המהווה כ-25% מסך הניתוחים, והוא מבוצע בעיקר בקרב נשים צעירות בטווח גילאים של 18-40.

ניתוחי אף ממוקמים במקום השני ומהווים כ-20% מסך הניתוחים. במקום השלישי נמצאים ניתוחי העפעפיים, שמבוצעים בקרב נשים וגברים מעל גיל 50 ומהווים כ-15% מסך הניתוחים.

ניתוחים לשאיבות שומן מהווים 12% מכלל הניתוחים. הרמה והקטנה של חזה, מהווים 9% מסך הניתוחים, וכך גם מתיחות בטן. הרמות פנים מהווים 8% מסך הניתוחים.

את הרשימה חותמים ניתוחי האוזניים עם 2%. ניתוחים אלה מבוצעים בעיקר בקרב נערים צעירים טרם גיוסם לצה"ל. הסיבה לכך היא התספורת הצבאית הקצוצה שמבליטה את האוזניים.

בואו לדבר על זה בפורום כירורגיה פלסטית אסתטית.
למידע נוסף לחצו על הגדלת חזה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום