ארון רפואי חכם בבית חולים

(0)
לדרג

ארון רפואי ממוחשב הותקן במחלקת צנתורים בבית חולים לניאדו, לניהול מלאי מכשור ההשתלה באופן אוטומטי און ליין. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

ביה"ח לניאדו השיק "ארון רפואי חכם", מתוצרת חברת LogiTag, המאפשר ניהול חכם ישירות און ליין של כל הציוד הרפואי. ההתקנה של המערכת נעשתה בשיתוף פעולה עם חברת מדטרוניק.

תהליך ניהול התיק הרפואי הכולל רישום רפואי של פרוצדורות, השתלות סטנטים, מסתמים, קוצבים, אלקטרודות וכדומה בוצע עד כה באופן ידני בידי אחות, על ידי מילוי טופס פרטי השתלה. הליך זה מוחלף כעת על ידי המערכת החדשה לאחסון מידע, החוסכת בטעויות אנוש ומונעת עיכובים, בגינם יכול להיווצר מחסור במכשור רפואי חיוני על המדף. תהליך הרכש והמעקב אחר חידוש המלאי החיוני מתבצע כעת, בעזרת הארון הממוחשב, באופן רציף.

"הארון הרפואי החכם", מסתמך על הניסיון הרב שנצבר במחלקת צנתורים בבית החולים לניאדו ומאפשר לראשונה העברת מידע בזמן אמת ובאופן אוטומאטי על כל פריט מכשור המושתל בגוף המטופל.עם ביצוע הפרוצדורה הרפואית, המידע מוזרם ישירות למערכת המחשב לניהול תיק מטופל בבית החולים וכן משדר מיידית ובאופן אוטומאטי לחברת מדטרוניק בקשה לעדכון להשלמת המלאי עבור ההשתלות הבאות.

"השימוש בארון החכם מייעל את תהליכי העבודה ומאפשר לבית החולים מעקב רציף ויעיל על תהליכי הרכש וצריכת המלאים", אומר חיים המרמן, מנכ"ל ביה"ח לניאדו.

בואו לדבר על זה בפורום קרדיולוגיה וצנתורים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום