בן 80 ועדיין מעונין בנושא המיני

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

19/09/2016 | 17:43 | מאת: דודו

אני בגיל ה 80 ועדיין מעונין בנושא המיני ,כנ"ל גם בת זוגי. הבעיה שלי הנה כמובן בעיית הזיקפה שאינה מאפשרת חדירה. התרופות שאני מקבל הנן.אמלודיפין 10 מ"ג כדור אחד בבוקר.ו גלולת דאודרט 0.5 מ"ג. כנגד ערמונית מוגדלת(את זה אני מקבל כבר מספר שנים) ניסית את כל סוגי הגלולות לשיפור הזיקפה כגון,וויאגרה,סיאליס ולויטרה במינונים המקסימליים,זה אומנם שיפר את המצב,אבל לא עד כדי זיקפה קשיחה שמאפשרת חדירה(כמו כן זה גרם גם לבחילות לא נעימות). והשאלות הנן . 1.האם זריקות יכולות להביא לשיפור משמעותי של המצב?. 2.האם הזריקות הן תת עוריות או זריקות ממש לפין עצמו ?. 3.מה הן תופעות הלווי והסיכונים הצפויים (אפשריים)בכך? . בתודהרבה מראש על תגובתכם. דודו

לקריאה נוספת והעמקה

קודם כל נפלא שאתם מעוניינים במין בגילכם וכמובן שזה לא חריג. תהנו כמה שניתן. נסו לא להתמקד דווקא בחדירה וב"חולשות" שלכם, אלא בנקודות החוזקה שלא נפגעו בשל המחלות והתרופות. לשאלותיך: 1.האם זריקות יכולות להביא לשיפור משמעותי של המצב?. כן. 2.האם הזריקות הן תת עוריות או זריקות ממש לפין עצמו ?. ממש לפין עצמו. מקבלים הדרכה מדוקדקת לגבי אופן ההזרקה וכן התאמת המינון והחומר. 3.מה הן תופעות הלווי והסיכונים הצפויים (אפשריים)בכך? בהזרקה לא נכונה וללא הדרכה מתאימה ניתן להגיע לפריאפיזם, דהיינו זקפה ממושכת שאינה יורדת. כמו כן שטף דם ו/או זיהום באזור ההזרקה. כאמור, בהדרכה מתאימה במקום מקצועי כמעט ולא נתקלים בתופעות אלו.

26/09/2016 | 12:18 | מאת: דודו

26/09/2016 | 17:22 | מאת: דודו

ראשית תודה על התשובה המעודדת. אולם יש לי עוד שתי שאלות! 1.האם העובדה שאני משתמש בגלולת דקסמול זה מספר שנים, יש השפעה שלילית על הזקפה ? באם כן האם יש תחליפים אחרים שמתאימים. 2.האם לזריקות יכולות להיות השפעות שהן במקרה של ערמונית מוגדלת ?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים