סובל מאוד משפיכה מאוחרת

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

13/08/2016 | 07:54 | מאת: סובל

שלום! אולי לחלק מהגברים שסובלים מהבעיה ההפוכה זה נשמע כיף... אבל אני מקנא בכם! אני סובל מאוד משפיכה מאוחרת, זה אומר שאני יכול להיות מעל לשעה וחצי ולעיתים מעל לשעתים עם פרטנרית ולא להגיע לשפיכה.. באוננות, לוקח לי לפחות (השיא המהיר ביותר שלי הוא 45 דקות) שעה כדי לגמור אחרי שאני מתאמץ בשיא המהירות והכח.. אני מרגיש כבר שאין טעם לחיות ולקיים יחסים עם נשים.. אני סובל מאוד ברמה היום יומית ואני לא יודע מה לעשות, לעיתים אחרי כ 30-40 דק של קיום יחסי מין ב פול כח הזקפה נופלת ומבחינה פיזית אני גמור (הן מתנשף והן מזיע כאילו רצתי מרתון). מין בשבילי זה שם נרדף לסבל. הייתי רוצה לדעת אם יש פתרון, ובמידה וכן- מהו? תודה רבה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב התופעה של שפיכה מאוחרת או מעוכבת מוכרת לנו ואנחנו מטפלים בזה בהצלחה.אפשר להבין את הסבל שלך. בדרך כלל הסיבה היא מנטלית רגשית נפשית, יכולה להיות קשורה עם מתח, חרדה, חוסר ריכוז, גם את אתה לא מודע לזה. ככל שאתה מתאמץ יותר לגמור אתה לא בחוויה ואתה מרחיק את הגמירה. תפנה למטפל מיני מוסמך עם רקע בעבודה סוציאלית קלינית או פסיכולוגיה קלינית דרך אתר איט"ם. אם יש לך בת זוג עדיף לפנות יחד

25/08/2016 | 21:08 | מאת: דניאל

זה נקרא הפחד להבלע בתוך האישה בדכ זה לא בעיה פיסית. אלא אם לוקחים כדורים מעכבי שפיכה. זו בדכ בעיה של גבר שמ9חד מדמות נשית. הגמירה בתוך הפות היא סוג של פחד מאובדן השליטה לאישה שעושה את התפקיד של הכלת הגבר. זה קשור לדמות האם . תנסה גירוי ערמונית בעת המשגל. זה יגרום לגירוי חזק ושחרור זרע וחויה פיסית שתפרוץ את מעגל העכוב. זה אולי יביא שינוי.

30/12/2016 | 07:03 | מאת: הקיבוצניק

תמצא פרטנרית סבלנית שאוהבת מדחקים מסביב לאיבר המין ביצים וכל החבילה. יש כאלה שמטורפות על זה. בקיבוץ כינו אותן החולבות. כי לא תמיד היה ניתן לקיים יחסים מלאים. היו חולבות טובות שפשוט כל ענינן היה אהבת הפין והמסביב. אלה יענגו אותך בסבלנות ויתםהבו שאתה לא גומר ויעשו לך עונג כזה שבסוף נגיעה בפרוסטטה כאקט סיום עם האצבע תביא אותך לשיא שמעולם לא הרגשת. חפש חולבת היא תגיע יותר מהר ממה שתחשוב.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים