בעיות זיקפה ושפיכה בגיל 60

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

26/07/2016 | 14:31 | מאת: פלןני אלמוני

אני ב60 לאחר 5 צנתורים שעברתי האחרון לפניי 5 שנים ונוטל תרופות קבוע : lipitor-80?מ"ג cardiloc-1.25 מ"ג Ramipril tricie 1.25 acetylsalicylic acid cartia 100 מ"ג ו-omepradex- 20מ"ג. חוץ מזה אני אדם בריא שעוסק בספורט רץ ואו צועד מהר כמעט יום יום. ואובחנה אצלי עקמת הפין שנובעת מבעיה ואו מחלה ה-PERYONIE פיזית לא מפריעה לחדירה אבל לא נעים אסתטית האם יש לזה פתרון? אם זכרוני אינו מטעה אותי בעיות הזיקפה אחלו לפני שגיליתי את העקמת. בשנים האחרונות חלה ירידה ביכולת להגיע לזיקפה ולשמר אותה. מצד שני התיאבון המיני לא מביש גם בחורים צעירים ממני. ידוע לי שהבעיה הנ"ל שכיחה אצל גברים בגילי, (ולא יודע כמה,) לכן אני נעזר בסיאליס יומי מה שמשפר את המצב, אבל בכל זאת לא מצליח לשמר את הזיקפה וכל הסח דעת פוגע. בנוסף אני סובל משפיכה מוקדמת ואני מעלה זאת היות ואחריי גמירה אבר המין נופל מידית ולא ניתן להמשיך נכון שיש פתרונות אבל זה לא הפיתרון. האם יש דרכים למנוע את השפיכה מוקדמת? ואו ותכשירים ללא טעם שיעזרו בעניין. יש לציין שאני לא אדם אם ביטחון מופרז. בתקופה האחרונה בעת ניסיון לקיים יחסי מין אם הצלחה מועטה אשתי העירה לא פעם ולפעמים בעצבים אם לא עומד לך למה אתה מתחיל בכלל, ואו אני לא מרגישה אותך בכלל. ואו באיזה שיחה אתה גומר מהר עניתי לה מה אחריי 27 שנות נישאים פתאום נזכרת. פתאום מפריע מה היית עושה אם הייתי חולה סכרת? דברים שמעלים בי את המחשבה מה עשתה אם הפריע לה שהינו יותר צעירים.

לקריאה נוספת והעמקה

לגבי פירונה - אם זה לא גורם בעיה בחדירה ומפריעה אסטטית בלבד - לא כדאי לגעת. ניתן לעבור ניתוח ליישור באותם מקרים שזה מתקדם, כואב ומפריע לחדירה - אבל זה ניתוח וגורם גם לקיצור של כס"מ. בעיות הזקפה נובעות ממחלות הרקע והתרופות שאתה נוטל - אותו תהליך שסתם את כלי הדם בלב (ובעטיו עברת 5 צנתורים) סותם גם את כלי הדם בפין. שפיכה מוקדמת יכולה להופיע בעקבות הופעה בעיות בזקפה וללוות אותה. ניתן לטפל בשלל הבעיות שאתה מתאר במסגרת מרפאה לבריאות מינית - רשימת מרפאות באתר איט"ם www.itam.org.il - תוך התייחסות גם למרכיבים רגשיים וזוגיים (בייחוד לאור התגובה של אשתך).

31/07/2016 | 08:53 | מאת: פלוני אלמוני

האם יש דרך לפתוח ואו להרחיב כלי דם באזור הפין כמו צינתור ולהמעיט את תרופות לשיפור הזיקפה האם הייתה ממליץ על שינוי בסוג התרופות שאני משתמש הקשורו ללב?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים